Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 var litt for rask å trykke dog, men så tenkte jeg ikke at det gjorde noe - har møtt personen 3-4 ganger og pratet med vedkommende. Så idag gikk jeg inn på profilen og der står det "legg til venn", har vedkommende da avvist forespørselen? Elleer, hadde jeg kanskje ikke sendt forespørselen allikevel.. Usikker Anonymous poster hash: e7223...b47
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Enten har du ikke sendt den eller så har de avvist den. Ingen måte å finne ut av det om du ikke husker Anonymous poster hash: 3fcba...26f
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Enten har du ikke sendt den eller så har de avvist den. Ingen måte å finne ut av det om du ikke husker Anonymous poster hash: 3fcba...26f Det jeg mener er, man får vel ikke beskjed om vedkommende avviser den? Noen ignorerer jo bare og da står det jo at forespørsel er sendt.. Anonymous poster hash: e7223...b47
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Enten har du ikke sendt den eller så har de avvist den. Ingen måte å finne ut av det om du ikke huskerAnonymous poster hash: 3fcba...26f Det jeg mener er, man får vel ikke beskjed om vedkommende avviser den? Noen ignorerer jo bare og da står det jo at forespørsel er sendt.. Anonymous poster hash: e7223...b47 Nei, om de avviser er det tilbake til sånn det var før du sendte venneforespørsel. Det var derfor jeg sa det var ingen måte å finne ut om han/hun har avvist eller om du har glemt å sende Anonymous poster hash: 3fcba...26f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå