Gå til innhold

Sendte en venneforespørsel igår

Anbefalte innlegg

Skrevet

var litt for rask å trykke dog, men så tenkte jeg ikke at det gjorde noe - har møtt personen 3-4 ganger og pratet med vedkommende. Så idag gikk jeg inn på profilen og der står det "legg til venn", har vedkommende da avvist forespørselen? Elleer, hadde jeg kanskje ikke sendt forespørselen allikevel.. Usikker :P

Anonymous poster hash: e7223...b47
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten har du ikke sendt den eller så har de avvist den. Ingen måte å finne ut av det om du ikke husker

Anonymous poster hash: 3fcba...26f

Skrevet

Enten har du ikke sendt den eller så har de avvist den. Ingen måte å finne ut av det om du ikke husker

Det jeg mener er, man får vel ikke beskjed om vedkommende avviser den? Noen ignorerer jo bare og da står det jo at forespørsel er sendt..

Anonymous poster hash: e7223...b47

Skrevet

Enten har du ikke sendt den eller så har de avvist den. Ingen måte å finne ut av det om du ikke huskerAnonymous poster hash: 3fcba...26f

Det jeg mener er, man får vel ikke beskjed om vedkommende avviser den? Noen ignorerer jo bare og da står det jo at forespørsel er sendt.. Anonymous poster hash: e7223...b47

Nei, om de avviser er det tilbake til sånn det var før du sendte venneforespørsel. Det var derfor jeg sa det var ingen måte å finne ut om han/hun har avvist eller om du har glemt å sende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...