Gå til innhold

Hjelp, ang sykdom


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

2-åringen hadde en skikkelig diarebleie tidlig i morges, fullstendig rennende og utrolig illeluktende avføring.. Både før og etter denne bleia har han vært i super form, spist og drukket som vanlig. Promper uten at det kommer noe, og tisser som normalt. Er det mer sannsynlig at han har reagert på mat eller noe enn at han faktisk har magevirus? 



Anonymous poster hash: dd2a4...c01
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se det ann litt utover dagen. Kommer det ikke noe mer, er det nok ikke noe magevirus

 

Anonymous poster hash: 5b7dc...2d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...