Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Hei! 2-åringen hadde en skikkelig diarebleie tidlig i morges, fullstendig rennende og utrolig illeluktende avføring.. Både før og etter denne bleia har han vært i super form, spist og drukket som vanlig. Promper uten at det kommer noe, og tisser som normalt. Er det mer sannsynlig at han har reagert på mat eller noe enn at han faktisk har magevirus? Anonymous poster hash: dd2a4...c01
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Se det ann litt utover dagen. Kommer det ikke noe mer, er det nok ikke noe magevirus Anonymous poster hash: 5b7dc...2d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå