Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Under samleie i går så opplevde jeg en intens svie der nede, skikkelig ubehagelig. Kjenner det godt i dag også,men vil ikke akkurat påstå at det klør,lukter eller er mer (klumpetet!) utflod! Jeg hadde soppinfeksjon i tenårene en gang og det kan minne om dette. Noen med erfaring ang dette? Bør jeg kjøpe cannasten krem eller kan det gå over av seg selv?! Anonymous poster hash: 845d2...eb2
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Det kan ikke være at du bare ikke var helt klar der nede før samleie, at det ble sårt? Da jeg hadde sopp KLØDDE det hvertfall! Anonymous poster hash: 8ff14...14a
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Det kan ikke være at du bare ikke var helt klar der nede før samleie, at det ble sårt? Da jeg hadde sopp KLØDDE det hvertfall!Anonymous poster hash: 8ff14...14a Nei, klar var jeg definitivt, kjenner forskjell på det får se det an om det gir seg, tror jeg har hatt noe lignende tidligere også har det gått over av seg selv! Jeg er så vidt ferdig med tanta, så det kan jo være at det er sammenheng med det! Anonymous poster hash: 845d2...eb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå