Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/utrolige-historier/fant-kjaeresten-i-seng-med-fremmed-mann-brente-elskerens-klaer/a/23280496/ Anonymous poster hash: 06aff...ab4
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Auda... Anonymous poster hash: bdf91...961
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Mulig jeg er litt treg, men hvorfor ble akkurat denne utroskapen dedikert til de naive? Anonymous poster hash: 8deda...914
klishe89 Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Hahahaha elsker at politiet twitrer dette ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Hva har naive med dette å gjøre. Vi vet da alle at utroskap eksisterer. Men jeg velger å stole 100% på den jeg elsker, til han gir meg grunn til noe annet. Jeg orker ikke å gå rundt å være mistenksom. Og min kjære vet er han utro, så er det en stor risiko for at han mister meg. Så satser på at han ikke kommer til å være det. Nå har vi og et veldig godt forhold. Må jo være veldig slitsomt å hele tiden gå og mistenke den man elsker. Anonymous poster hash: 4ffa3...e2f
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 Hva har naive med dette å gjøre. Vi vet da alle at utroskap eksisterer. Men jeg velger å stole 100% på den jeg elsker, til han gir meg grunn til noe annet. Jeg orker ikke å gå rundt å være mistenksom. Og min kjære vet er han utro, så er det en stor risiko for at han mister meg. Så satser på at han ikke kommer til å være det. Nå har vi og et veldig godt forhold. Må jo være veldig slitsomt å hele tiden gå og mistenke den man elsker. Anonymous poster hash: 4ffa3...e2f Helt enig. Han har aldri gitt meg noen grunn til å mistenke noe annet. Har ikke noe med å være naiv å gjøre. Man kan ikke gå rundt med påstanden -alle menn er utro. Bare vent, snart er det din tur- Anonymous poster hash: fb928...7ad
*Miss Marple* Skrevet 24. august 2014 #7 Skrevet 24. august 2014 Hva hadde dette med å være naiv å gjøre? Man vet da at utroskap skjer selv om man ikke går rundt og frykter det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå