bIomstre Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Det er vel regel nr 1 på lista over hva man ikke skal ha på seg eller? Jeg går nemlig kun i sandaler om dagen pga en skadet tå! Så hva gjør jeg nå? Ut å kjøpe noen nye lekre pensko med åpen tå? (Si ja, si ja....)
amandine Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Ja, det synes jeg absolutt. Nye sko er påkrevd. Man må tross alt være presentabel, man er sin egen ambassadør og førsteinntrykket kan aldri gjøres to ganger. Argumentene for nye sko hagler, formelig! Så - pen i tøyet, nye sko, rett i ryggen, brystet frem og skuldrene tilbake, faste skritt, et kontant håndtrykk og en stø stemme - jobben er din! Hvis tåen uansett ikke får plass i sko er det ikke verre enn å si det som det er. Har gysla vondt i tånå og er glad det ikke er vinter.
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Absolutt en god grunn for å kjøpe nye sko
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Nye sko og du vil bli smæshing! Lykke til! Skal selv i ilden til onsdag og håper ikke det vil regne for jeg har kjøpt meg disse søte: http://www.brandos.no/clarks/bombay-lights-biscuit-leather-06590-00/b68066
Iiiiik Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 De var veldig fine, Mrs Smutt og Smilende! Sandaler på jobbintervju funker nok i noen bransjer, men i de fleste er det helt feil.
frk Nilsen Skrevet 24. august 2014 #7 Skrevet 24. august 2014 Nye sko og du vil bli smæshing! Lykke til! Skal selv i ilden til onsdag og håper ikke det vil regne for jeg har kjøpt meg disse søte: http://www.brandos.no/clarks/bombay-lights-biscuit-leather-06590-00/b68066 Nice
ms.Pond Skrevet 24. august 2014 #8 Skrevet 24. august 2014 Nye sko er et must Se smashing ut, føl deg som en dronning og sjarmer alle i senk! Lykke til!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 24. august 2014 #9 Skrevet 24. august 2014 Jeg er enig - nye sko er et must ja! Og clarks bombay serien er virkelig lekre sko + de er gode å gå i! Krysser fingrene for begge kandidatene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå