Gå til innhold

Boen som har 4 millioner i boliglån

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med en samlet inntekt på 900000? Går det egentlig an?

Anonymous poster hash: e957a...e02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har mer i lån men også mye mer inntekt. Jeg syns det høres mye ut - men det må dere nesten prate med banken om og at der tar stilling til.

Anonymous poster hash: 8f087...5a2

Skrevet

Nei, heldigvis ikke. Har lyst til å LEVE, ikke bare betale på gjeld.

Anonymous poster hash: beab5...aa7

Skrevet

Vi har ca 1,1 i inntekt og vurderer nå å øke lånet til 4-4,2. Blir en dobling av boutgiftene våres, men vi trenger større plass. Er litt bekymret for at vi kommer til å bo oss i hjel. Har 2 bhg barn og ca 5-6000 i mnd på bil.

Anonymous poster hash: bbf35...32f

Skrevet

Nei, heldigvis ikke. Har lyst til å LEVE, ikke bare betale på gjeld.Anonymous poster hash: beab5...aa7

For et dustesvar. Hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med, kan du ikke bare la vær?

Anonymous poster hash: bbf35...32f

Skrevet

Vi har 4,3 mill i boliglån med en samlet inntekt på 1,4 mill. Hadde aldri i livet tatt opp et lån på 4 mill på deres inntekt.

Anonymous poster hash: 62df4...231

Skrevet

Vi har samme inntekt og har fått klarsignal fra banken på totalt 4 mill i boliglån.

Anonymous poster hash: 7859b...055

Skrevet

vi har fått klarsignal fra banken på ca 4 mil samlet lån, med 950000 i samlet årlig inntekt. MEN vi har ikke bil, tror jeg hadde tenkt meg grundig om dersom vi hadde hatt den utgiftsposten :)

Anonymous poster hash: 1b034...e4d
Skrevet

1,5 inn. Lån på 3,5. Synes det er nok.

Anonymous poster hash: 55881...421

Skrevet

Lån på 4 mil. Inntekt på 1,5. Det går veldig fint. Ville ikke gjort det samme med under en mill i inntekt, nei.

Anonymous poster hash: 3f8b1...e4b

Skrevet

Vi har inntekt på 950 000 men "bare" lån på 2,8 mill. Mer enn nok. Plutselig kommer rentestiging og da sitter man fint i det

Anonymous poster hash: 00241...2b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...