Gå til innhold

Myte?? Eller har da faktisk skjedd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

At nåken har ein SA, men allikavel er gravid fordi de var gravid med tvillinger og mistet kun den eine??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen min sa senest på onsdag at det er en mulighet ja.

Skrevet

Jeps. Har prøvd. Ikke morsomt.

Var 9+6. Hadde første legetime dagen etter. Hadde hatt stikkende smerter på/av de siste par dagene. Visste noe var galt. Startet å blø litt på morgenen. Ved lunsjtid var det voldsomt og det som ikke skulle komme ut kom ut. Ingen tvil mulig. Var helt i kjelderen. Det var helligdag så var en tur forbi legevakten, men de kunne hverken si det ene eller det annet. Ble bedt om å gå til egen lege som planlagt dagen etter. Fortalte egen lege hva som var skjedd og hun sendte meg til sykehuset for en ultralyd for å sjekke at det var det som hadde skjedd og at ikke det satt noe igjen. Lå på briksen og stirret i taket og krysset bare fingre for at jeg slapp utskraping. Hun som utførte ultralyden er først stille lenge. Så sier hun "Du blør stadig litt men her er det hjerteblink", og så snur hun skjermen og viser meg. Et av de helt store øyeblikke i mitt liv! Jenta som var igjen er nå snart 7 år og frisk og fin.

Skrevet

For ein solskinnshistorier :) så kjekt at du fekk beholde den eine! Eg har mista nå, men føle meg egentlig gravid endo! Nåken så vett korti eg kan ta ein ny test som normalt vil bli negativ etter ein abort?

Skrevet

For ein solskinnshistorier :) så kjekt at du fekk beholde den eine! Eg har mista nå, men føle meg egentlig gravid endo! Nåken så vett korti eg kan ta ein ny test som normalt vil bli negativ etter ein abort?

Så trist! Vet desværre ikke akkurat hvor lenge du må vente. Det kan vist ta et par uker før hormonene normaliserer seg. Men jeg vet egentlig veldig lite om det. Lykke til med neste forsøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...