Rivjernet Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Hva mener "vi" om høyglans kjøkken? Er det helt ut, og hva er evt inn?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 In eller ut, aldri brydd meg om hva som er in og ut. Liker bare ikke høyglans på kjøkkenet. Anonymous poster hash: b9396...f27
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Det er vel høyglans som er mest solgt for tida, det sa selgeren da vi kjøpte nytt kjøkken i vår. Vi tok imidlertid en mellomting i frykt for at det skulle bli for overveldende (stort kjøkken!) og det er jeg veldig fornøyd med. Vi tok høyglans på vaskerommet, som har mindre innredning, og jeg er veldig fornøyd med dem også. Anonymous poster hash: 238f5...cb6
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Høyglans blir vel fortsatt kjøpt, men in var det vel for ca 10 år siden. Det som er in nå er tre og duse farger Anonymous poster hash: 46dae...22f
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Velg det du liker. Høyglans er vel like in som alt annet. Det handler om din individuelle stil. Selv ville jeg ikke valgt høyglans fordi jeg syntes det er glorete. Det hadde ikke passet inn hos meg. Det kan være kult med høyglans om du har en ung stil som passer til. Anonymous poster hash: edc77...87d
Rivjernet Skrevet 24. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2014 Kan man ikke kombinere høyglans med en litt "varmere" stil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå