Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 https://www.facebook.com/tv2nyhetene/posts/10152733652979750 Her er det bare linken til tv2 sin facebookside der de snakker om fare for å snuse under svangerskapet. Der er det mange i kommentarfeltet som ikke skammer seg i det helle tatt og innrømmer åpent at de har røykt under svangerskapet, gjerne alle gangene de var gravid (sier de). Var faktisk ikke klar over at noen faktisk ikke tror at røyk er skadelig for barnet. Det kommer alltid en klassisk kommentar som denne: "det gikk bra med mine 2 barn, så det er ikke farlig som de sier". Er det mulig? Anonymous poster hash: fc195...3cd
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Det er MANGE naive og jeg velger dumme mennesker som velger å både drikke alkohol, røyke og snuse under svangerskap. Anonymous poster hash: 42775...6eb
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 https://www.facebook.com/tv2nyhetene/posts/10152733652979750 Her er det bare linken til tv2 sin facebookside der de snakker om fare for å snuse under svangerskapet. Der er det mange i kommentarfeltet som ikke skammer seg i det helle tatt og innrømmer åpent at de har røykt under svangerskapet, gjerne alle gangene de var gravid (sier de). Var faktisk ikke klar over at noen faktisk ikke tror at røyk er skadelig for barnet. Det kommer alltid en klassisk kommentar som denne: "det gikk bra med mine 2 barn, så det er ikke farlig som de sier". Er det mulig? Anonymous poster hash: fc195...3cd Ja det er tidenes dummeste argument, og det går igjen her ukentlig. Anonymous poster hash: 23c93...d4d
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Det finnes så utrolig mange mennesker som har sluttet å røyke og alle de kan signere på at det var veldig vanskelig. At en gravid dame ikke klarer å slutte antar jeg derfor skyldes at ikke viljen er stor nok. Og er ikke viljen stor nok når du er gravid så er du både egoistisk og litt dum. Anonymous poster hash: 26d9e...3d9
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Rett og slett pinlig å lese argumentasjonen til enkelte der. Anonymous poster hash: f417d...848
*Miss Marple* Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 Å, du store verden! Er det faktisk noen som står frem med fullt navn og argumenterer med at det gikk bra med dem så dermed er all advarsel mot røyking tull og hysteri? Det er sjelden jeg sier det, men stakkars barn som vokser opp med så korte foreldre. Hvilke verdier blir de lært?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #7 Skrevet 24. august 2014 LOL. Hun Anne Stine var en smarting. Skriver søknad til BV den der. Anonymous poster hash: 918ba...f4a
klishe89 Skrevet 24. august 2014 #8 Skrevet 24. august 2014 Der var det mange blåste mennesker på en plass. "Min unge tok ikke skade av at jeg røyket så da går det bra med alle andre og de som sier noe annet lyver" - fin holdning det.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #9 Skrevet 24. august 2014 https://www.facebook.com/tv2nyhetene/posts/10152733652979750 Her er det bare linken til tv2 sin facebookside der de snakker om fare for å snuse under svangerskapet. Der er det mange i kommentarfeltet som ikke skammer seg i det helle tatt og innrømmer åpent at de har røykt under svangerskapet, gjerne alle gangene de var gravid (sier de). Var faktisk ikke klar over at noen faktisk ikke tror at røyk er skadelig for barnet. Det kommer alltid en klassisk kommentar som denne: "det gikk bra med mine 2 barn, så det er ikke farlig som de sier". Er det mulig? Anonymous poster hash: fc195...3cd Huff. Helt ærlig snuste jeg gjennom sv.skap med nummer to, men holdt det skjult for alle! Turte aldri innrømme det for noen. Ville aldri signert med fullt navn og forsvart snusingen min, for den var rent egoistisk, og det vet jeg. Angrer meg veldig. Babyen er frisk og fin, men ville aldri gjort det samme igjen. Med nummer 1 greide jeg å slutte.. Man tar en risk hver gang man utsetter barnet sitt for det. Og det tror jeg alle vet, selv de nepene som forsvarer det. Anonymous poster hash: 63e58...ae0
Rivjernet Skrevet 24. august 2014 #10 Skrevet 24. august 2014 https://www.facebook.com/tv2nyhetene/posts/10152733652979750 Her er det bare linken til tv2 sin facebookside der de snakker om fare for å snuse under svangerskapet. Der er det mange i kommentarfeltet som ikke skammer seg i det helle tatt og innrømmer åpent at de har røykt under svangerskapet, gjerne alle gangene de var gravid (sier de). Var faktisk ikke klar over at noen faktisk ikke tror at røyk er skadelig for barnet. Det kommer alltid en klassisk kommentar som denne: "det gikk bra med mine 2 barn, så det er ikke farlig som de sier". Er det mulig? Anonymous poster hash: fc195...3cd De er like dumme som du er naiv, tydeligvis.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #11 Skrevet 24. august 2014 De som røyker under svangerskap og/eller barn for padsiv røyking er DÅRLIGE foreldre som setter seg selv først! Det er så egoistisk at jeg blir kvalm. Anonymous poster hash: 564e7...269
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #12 Skrevet 24. august 2014 *utsetter barn for passiv røyking Anonymous poster hash: 564e7...269
A_87 Skrevet 24. august 2014 #13 Skrevet 24. august 2014 At noen røyka under svangerskapet i gamle dager er en ting, da man var ganske uopplyst og det var lite fokus på at det var farlig, men at noen presterer å gjøre det i dagens opplyste samfunn, kan jeg ikke fatte og begripe. Noe så egoistisk og lite gjennomtenkt. Hvis man ikke klarer å slutte å røyke når man er gravid, er man ikke klar for å få barn. Det er helt forfordelig at noen kan utsette fosteret sitt for røyking/snusing.
Englenemine Skrevet 24. august 2014 #14 Skrevet 24. august 2014 Oj hjelpes for noen tilbakestående folk. Endel av dem burde ikke skryte av å ha barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå