Gå til innhold

Hva/hvordan trener dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: ac37b...cd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsøker å få til 3 løpeturer i uka og litt styrkeøvelser hjemme. I tillegg tenker jeg på å bruke trappene heller enn heisen, er vi på stranda passer jeg på å svømme litt skikkelig ol.

 

Anonymous poster hash: 265a0...59a

Skrevet

Trener på elixia 3 ganger i uka og jogger hjemme i tillegg. Går alltid trappet og tar en del squats med barna på nakken.

På elixia trener jeg som regel dobbelttime hver gang. Først cardio og så styrketime.

Skrevet

Trener vanligvis håndball.

Løper ca et par langturer i uken, og et par intervallrunder.

Hender jeg bytter ut noe av dette med trappeløp eller bakkedrag.

Trener styrke med vekter hjemme ca 1-2 gng pr uke.

Skrevet

Jogger tre ganger i uka. De andre dagene går jeg en tur på minimum 30 min. Alt for dårlig på å trene styrke.....

 

Anonymous poster hash: 934e3...1c1

Skrevet

Jeg løper 4-5 ganger i uka, intervaller, langturer, konkurranser etc.. Styrke trener jeg nesten alltid etter hver økt. Baseøvelser og Redcord for core og skadeforebygging. Ca en gang i uka på treningsstudio med vekter, som regel i fobindelse med intervall på mølle.

 

Anonymous poster hash: fe31c...45e

Skrevet

Løper, sykler, klatrer, trener styrke og går på ski. 



Anonymous poster hash: 53a41...ec8
Skrevet

Saltimer på treningssenter, jogger, går tur og prøver å trene styrke minst 1 gang per uke. Har kommer skikkelig i gang igjen etter ferien, har holdt på i 3 uker nå, så nå er det bare å håpe motivasjonen holder seg oppe:-))

Skrevet

30 day shred nivå 1 + 2 hjemme, får både styrke og kondisjon

 

Anonymous poster hash: 2b267...ee0

Skrevet

Har treningsrom hjemme med alt jeg trenger. Trener til Jillian Michaels og mye annet forskjellig.

Gått ned 8kg siden juli og fått arm muskler og blitt mye strammere.

 

Anonymous poster hash: 2743d...bdb

Skrevet

1-2 timer i skogen hver dag.

3 timer styrke i uka

Sykling til og fra jobb

Litt andre idretter innimellom (friluftsliv)



Anonymous poster hash: 4c520...dee
Skrevet

Går med hunden 1 time hver dag (teller ikke småturene)

I tillegg løper jeg en time fire ganger i uka.

 

Anonymous poster hash: f07d3...14c

Skrevet

Ellipsemaskin, jogging, turer, styrke.

 

Anonymous poster hash: a8a6c...189

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...