Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Kjenner jeg blir lettere oppgitt. Han kommen helt inntil meg og jeg våkner av at han ligger å runker inntil min rumpe/lår. Jeg er (desverre) et monster i det jeg blir vekket, så jeg reagerer jo med å dytte han vekk. Da våkner han og skjønner INGENTING! Må jo ligge i sovepose ved siden av den mannen 😳😳😳 Anonymous poster hash: 12fa2...b9d
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #2 Skrevet 23. august 2014 Prøvd å ha sex når dere legger dere? Kanskje han ikke gjør det like mye i søvne da. Jeg ville nok ha blitt med og vekket ham sakte for å fortsette i våken tilstand Anonymous poster hash: 5b7a0...90f
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #3 Skrevet 23. august 2014 Hehehe unnskyld at jeg ler, så det lissom for meg (bare med meg og mannen så klart ) tror jeg hadde dytta til han jeg også, trøtt og jævlig midt på natten, også våkner man av en runkete mann,hehe Anonymous poster hash: df9d7...fef
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #4 Skrevet 23. august 2014 Prøvd å ha sex når dere legger dere? Kanskje han ikke gjør det like mye i søvne da. Jeg ville nok ha blitt med og vekket ham sakte for å fortsette i våken tilstand Anonymous poster hash: 5b7a0...90f Du må jo bære drømmedama til mannen min 😜😜😜 Hi Anonymous poster hash: 12fa2...b9d
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #5 Skrevet 23. august 2014 Haha... Jeg får av og til orgasme i søvne, og da tar jeg ikke på meg selv engang.... Kun det jeg drømmer/tenker som gjør at jeg får det.... Klarer ikke det når jeg er våken. Og jeg mener det jo ikke, eller gjør det på gjors.... Anonymous poster hash: 9426f...a8c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #6 Skrevet 23. august 2014 Haha... Jeg får av og til orgasme i søvne, og da tar jeg ikke på meg selv engang.... Kun det jeg drømmer/tenker som gjør at jeg får det.... Klarer ikke det når jeg er våken. Og jeg mener det jo ikke, eller gjør det på gjors.... Anonymous poster hash: 9426f...a8c Det skjer med meg også!!! Ganske digg! Skulle ønske det var oftere! Anonymous poster hash: c6480...c2f
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #7 Skrevet 23. august 2014 Haha... Jeg får av og til orgasme i søvne, og da tar jeg ikke på meg selv engang.... Kun det jeg drømmer/tenker som gjør at jeg får det.... Klarer ikke det når jeg er våken. Og jeg mener det jo ikke, eller gjør det på gjors.... Anonymous poster hash: 9426f...a8c Det opplever jeg også av og til og det er jo bare så deilig Anonymous poster hash: df9d7...fef
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #8 Skrevet 23. august 2014 Haha... Jeg får av og til orgasme i søvne, og da tar jeg ikke på meg selv engang.... Kun det jeg drømmer/tenker som gjør at jeg får det.... Klarer ikke det når jeg er våken. Og jeg mener det jo ikke, eller gjør det på gjors.... Anonymous poster hash: 9426f...a8c Det skjer med meg også!!! Ganske digg! Skulle ønske det var oftere! Anonymous poster hash: c6480...c2f Gjør det?? Er det ikke rart?! Skjønner ikke hvordan jeg får det til!! Våkner av det når det skjer (når jeg kommer) og blir alltid like imponert av meg selv der jeg ligger med hendene godt oppå dyna.... hihi Anonymous poster hash: 9426f...a8c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #9 Skrevet 23. august 2014 Prøvd å ha sex når dere legger dere? Kanskje han ikke gjør det like mye i søvne da. Jeg ville nok ha blitt med og vekket ham sakte for å fortsette i våken tilstand Anonymous poster hash: 5b7a0...90f Du må jo bære drømmedama til mannen min Hi Anonymous poster hash: 12fa2...b9d Ha-ha... ja, jeg er glad i sex Men jeg er også forferdelig trøtt om jeg blir vekket, så jeg har oppdratt de jeg har vært sammen med til å vekke meg sakte om jeg skal være med på sex. Vært borti et par ganger å bli vekket på lignende måte som du beskriver, men da har jeg roet ned tempoet til den sovende mannen og så vekket han og fått ham med. Har fungert som bare det Men har som regel så ofte sex i våken tilstand at det ikke er noe "problem" å bli vekket på den måten Anonymous poster hash: 5b7a0...90f
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #10 Skrevet 25. august 2014 Jeg liker det. Anonymous poster hash: 44822...ea8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå