Gå til innhold

syteinnlegg. ..men må bare få det ut... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer, som jeg venter barn med, ble sint på meg fordi jeg lot min 7 år gamle datter (fra ett tidligere forhold) ta med seg ei venninne hjem uten å høre om det var greit for han. Jeg forstår ikke hvorfor det er galt av meg å la hun få ha venninner med hjem så de kan leke og kose seg. Samboeren skulle jo bare se fotballkamp og spille dataspill!! Han kjefter på meg og sier at jeg må ta hensyn til at han bor der også. Men vi bor da for søren her vi også! Er jeg den slemme som ikke spørr om min datter kan ha besøk når han ikke skal no annet enn å slenge på soffan?? Og ja jeg gråt, lenge, uten at han bryr seg og nå ligger han på rommet å furter... tror jeg sover på soffan i natt....

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hun? Dette hørtes da ikke bra ut... har dere Vært sammen lenge? Bor du hos han eller eie/leier dere sammen? Den dagen mannen min hadde begynt med noe sånt hadde jeg reagert! Her er det unger hele dagen, stort sett venner av mitt barn fra tidligere...

Skrevet

Det skal være plass til alle også din datter. Han lyder som min X når han hadde hatt motgang på jobb eller i forhold til andre mennesker. Så kunne han reagere fullstendig irrasjonelt på slike ting i hjemmet. Om det ikke er et engangstilfelle tror jeg dere trenger en snakk dere imellom om hvilke kjøreregler dere skal ha i hjemmet. Det skal være plass til både at din datter (og du) kan ha et normalt sosialt liv uten å måtte be om hans tillatelse hele tiden, og så må det være en ballangse i ting så ikke han opplever å være tredje hjul på vogna i hjemmet. Akkurat hvordan ting er hos dere vet jeg jo slett ikke, men ut fra det du skriver synes jeg ikke du lyder hverken slem eller urimelig.

Skrevet

Takk, jeg er enig med deg Giss. Jeg mener at min datter skal få ha venner på besøk så lenge det ikke spolerer med andre planer for meg eller samboer. Men så lenge han bare skal ligge på soffan å sløve allikevel kan han ikke bestemme at hun ikke skal få ha venner på besøk. Det har blitt litt sånn at jeg gruer meg hvis hun vil ha med seg venner hjem... han er ikke kongen på haugen med det siste ordet. Vi har vært sammen i litt over 1,5 årog vi har kjøpt leilighet sammen...

Skrevet

Og akkurat den dagen hadde begge favorittlagene hans i fotball tapt, så ja han reagerer irrasjonelt når han får motgang :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...