Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en ny serie! Har sett orange is the new Black, House of Cards, Homeland, Mad Men, The Wire, Suits, Breaking Bad, Prison Break, The Fall og sikkert noen flere jeg ikke husker.

 

Lurer på Sons of Anarchy, er det bra? Dexter? Luther? Andre forslag er velkomne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sons of anarchy er bra, Dexter er bra. Jeg ser the killing nå, den kan jeg også anbefale!

 

Anonymous poster hash: c66fc...9b8

Skrevet

Og broen!

 

Anonymous poster hash: c66fc...9b8

Skrevet

Takk! Broen har vi sett, The Killing ser interessant ut.

Skrevet

Drop dead diva

 

Anonymous poster hash: 70987...a19

Skrevet

Da må du se Jericho. White collar, Broad church Lie to me,

 

Anonymous poster hash: 6a79f...a4b

Skrevet

Dexter og The Killing er bra. Og Sherlock.

Skrevet

HBO har mange bra serier. Game of Thrones, True blood( sistnevnte kanskje for spesielt interesserte :P )

 

Hva netflix angår vet jeg ikke. Har ikke sett så mange serier der. 



Anonymous poster hash: ba778...0aa
Skrevet

Broen!



Anonymous poster hash: 0abd6...533
Skrevet

Trenger en ny serie! Har sett orange is the new Black, House of Cards, Homeland, Mad Men, The Wire, Suits, Breaking Bad, Prison Break, The Fall og sikkert noen flere jeg ikke husker.

Lurer på Sons of Anarchy, er det bra? Dexter? Luther? Andre forslag er velkomne!

Sons of Anarchy er dødsbra! Den er en must see! Dexter er også verdt å se. Weeds så jeg nettopp; alle 8 sesongene faktisk overraskende bra.

Skrevet

Alle du spurte om er veldig bra!!:) Luther og soa er best:)

 

Anonymous poster hash: f9b20...0c0

Skrevet

The killing

 

Anonymous poster hash: 97b18...4c6

Skrevet

Weeds

 

Anonymous poster hash: ad2bb...ad8

Skrevet

Juhu, så mange tips :D Har sett første episode av Sons of Anarchy nå. Fornøyd så langt!

Skrevet

Dexter!!



Anonymous poster hash: abe97...624
Skrevet

Trenger en ny serie! Har sett orange is the new Black, House of Cards, Homeland, Mad Men, The Wire, Suits, Breaking Bad, Prison Break, The Fall og sikkert noen flere jeg ikke husker.

 

Lurer på Sons of Anarchy, er det bra? Dexter? Luther? Andre forslag er velkomne!

Dexter er kjempekul!!

Hvilken av de du har sett synes du var best og vil anbefale?

 

Anonymous poster hash: 8fd23...882

Skrevet

Sons of anarchy er råbra! Det er en serie som blir bedre og bedre jo lengre utti du kommer. Jeg gråt meg gjennom Taras fortvilelse som mor og hadde så mye medfølelse at siste epiode var helt for jævlig. Dexter er helt kanon! Game of thrones og verdens absolutt beste serie: BREAKING BAD!



Anonymous poster hash: 5b943...988

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...