Iiiiik Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Trenger en ny serie! Har sett orange is the new Black, House of Cards, Homeland, Mad Men, The Wire, Suits, Breaking Bad, Prison Break, The Fall og sikkert noen flere jeg ikke husker. Lurer på Sons of Anarchy, er det bra? Dexter? Luther? Andre forslag er velkomne!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #2 Skrevet 23. august 2014 Sons of anarchy er bra, Dexter er bra. Jeg ser the killing nå, den kan jeg også anbefale! Anonymous poster hash: c66fc...9b8
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #3 Skrevet 23. august 2014 Og broen! Anonymous poster hash: c66fc...9b8
Iiiiik Skrevet 23. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2014 Takk! Broen har vi sett, The Killing ser interessant ut.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #5 Skrevet 23. august 2014 Drop dead diva Anonymous poster hash: 70987...a19
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #6 Skrevet 23. august 2014 Da må du se Jericho. White collar, Broad church Lie to me, Anonymous poster hash: 6a79f...a4b
Dr. Fyll Skrevet 23. august 2014 #7 Skrevet 23. august 2014 Dexter og The Killing er bra. Og Sherlock.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #8 Skrevet 23. august 2014 HBO har mange bra serier. Game of Thrones, True blood( sistnevnte kanskje for spesielt interesserte ) Hva netflix angår vet jeg ikke. Har ikke sett så mange serier der. Anonymous poster hash: ba778...0aa
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #10 Skrevet 23. august 2014 Broen! Anonymous poster hash: 0abd6...533
Light of my life Skrevet 23. august 2014 #11 Skrevet 23. august 2014 Trenger en ny serie! Har sett orange is the new Black, House of Cards, Homeland, Mad Men, The Wire, Suits, Breaking Bad, Prison Break, The Fall og sikkert noen flere jeg ikke husker. Lurer på Sons of Anarchy, er det bra? Dexter? Luther? Andre forslag er velkomne! Sons of Anarchy er dødsbra! Den er en must see! Dexter er også verdt å se. Weeds så jeg nettopp; alle 8 sesongene faktisk overraskende bra.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #13 Skrevet 23. august 2014 Alle du spurte om er veldig bra!! Luther og soa er best:) Anonymous poster hash: f9b20...0c0
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #14 Skrevet 23. august 2014 The killing Anonymous poster hash: 97b18...4c6
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #15 Skrevet 23. august 2014 Weeds Anonymous poster hash: ad2bb...ad8
Iiiiik Skrevet 23. august 2014 Forfatter #16 Skrevet 23. august 2014 Juhu, så mange tips Har sett første episode av Sons of Anarchy nå. Fornøyd så langt!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #17 Skrevet 23. august 2014 Dexter!! Anonymous poster hash: abe97...624
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #18 Skrevet 23. august 2014 Trenger en ny serie! Har sett orange is the new Black, House of Cards, Homeland, Mad Men, The Wire, Suits, Breaking Bad, Prison Break, The Fall og sikkert noen flere jeg ikke husker. Lurer på Sons of Anarchy, er det bra? Dexter? Luther? Andre forslag er velkomne! Dexter er kjempekul!! Hvilken av de du har sett synes du var best og vil anbefale? Anonymous poster hash: 8fd23...882
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #19 Skrevet 23. august 2014 Sons of anarchy er råbra! Det er en serie som blir bedre og bedre jo lengre utti du kommer. Jeg gråt meg gjennom Taras fortvilelse som mor og hadde så mye medfølelse at siste epiode var helt for jævlig. Dexter er helt kanon! Game of thrones og verdens absolutt beste serie: BREAKING BAD! Anonymous poster hash: 5b943...988
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå