Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Oppdaget en ma i uke 10, men det kom ut av seg selv i uke 12-13. Hadde nok stoppet opp rundt uke 5. Er det vanlig å ha nok hcg til positiv test 4-5 uker etter?? Anonymous poster hash: b40d7...3e9
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #2 Skrevet 23. august 2014 Det er rundt uke 10 at HCG er paa topp, og det kan ta opptil 6 uker foer nivaaet er normalt igjen. Om du tror du kanskje er gravid igjen saa ville jeg kanskje ikke gledet meg for tidlig, dessverre. Jeg ville kanskje ha ventet med mer proeving foer kroppen hadde faatt kommet seg litt slik at den er bedre rustet til neste evt. svangerskap. All sympati for at du mistet. Jeg har selv mistet tre ganger, og vet hvor skuffende og leit det er. Klem, Anonymous poster hash: bcb2f...af9
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #3 Skrevet 23. august 2014 Det er rundt uke 10 at HCG er paa topp, og det kan ta opptil 6 uker foer nivaaet er normalt igjen. Om du tror du kanskje er gravid igjen saa ville jeg kanskje ikke gledet meg for tidlig, dessverre. Jeg ville kanskje ha ventet med mer proeving foer kroppen hadde faatt kommet seg litt slik at den er bedre rustet til neste evt. svangerskap. All sympati for at du mistet. Jeg har selv mistet tre ganger, og vet hvor skuffende og leit det er. Klem, Anonymous poster hash: bcb2f...af9 Tusen takk for hyggelig svar! Jeg prøver ikke igjen, så det går greit. Har egentlig bestemt meg for at jeg har nok barn, og at alderen sier at det er på tide å gi seg. Men så tok jeg en test, og den var svakt positiv. Men det er sikkert bare rester av hcg. Trodde nemlig jeg hadde el for litt over en uke siden, men det kan jo ha vært at det bare kjentes sånn ut, men at det ikke ble sluppet noe egg-siden jeg har hcg i blodet fremdeles... Anonymous poster hash: b40d7...3e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå