Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Sønnen vår på 10 mnd skrek hysterisk i stad, skrikingen kom og gikk, som om at smertene kom og gikk. Når han gråt skalv han og var hysterisk. Han holdt på så inn i ca 20 min og så var alt i orden. Aldri sett han slik før, men vi regner med at det var luftsmerter (kan jo være grusomt vondt, det vet jeg alt om), og luftsmerter har han hatt veldig lite, tror at siste gang var over 6 mnd siden. Som vi vet, han gråter kun om han slår seg. Han trakk bena litt opp. Prøvde å sykle med bena og å presse de forsiktig mot magen men han ble så veldig sint da og strittet i mot. For å sjekke om han var syk så målte jeg tempen, kom ikke noe luft ut da. Snudde han over på magen og la press på magen, det hjalp litt. Han har ikke bæsjet på 1,5 døgn, vi hadde tenkt å gi han sviske i morgen tidlig. Men ga han litt sviskesaft før han la seg. Ammer ikke så er ikke noe jeg har spist. Vet om allergier men da dette er foreløbig et engangstilfelle så sjekker vi ikke det ut ennå. Andre tips mot luftsmerter for en baby på 10 mnd? Anonymous poster hash: c135d...a25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå