Lillababy Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Kva er passande betaling til trillepike/ pass, på 13 år for eit barn, 2 år?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #2 Skrevet 23. august 2014 Vi har akkurat fått en 15-åring som vi betaler 100kr timen. Vet ikke hva som er vanlig men vi vil heller betale litt ekstra for at hun skal være litt ekstra motivert. Anonymous poster hash: 0fd61...096
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #3 Skrevet 23. august 2014 er mest overrasket av at en toåring forsatt vil sitte i vogn jeg. Anonymous poster hash: 641d2...3b5
Lillababy Skrevet 23. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2014 Han vil ikkje det. Trillepike er meint som anna ord for barnepass. Spm er kva ein betaler 13 åring for å leika med to-åring. Planen er leik heime hos oss. Syns 100 er mykje.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #5 Skrevet 23. august 2014 Hehe, seriøst; leier dere inn folk for å leke med barnet? Anonymous poster hash: 0ad8b...81e
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 Hehe, seriøst; leier dere inn folk for å leke med barnet? Anonymous poster hash: 0ad8b...81e Ja, her skal jo alt kveruleres. For vår del (ikke HI) har vi flere barn og ingen avlastning fordi besteforeldre og annen familie bor langt unna og alle vennene våre har nå selv fått flere barn og/eller flytta. Minstemann er veldig aktiv og sover lite og de eldre trenger sitt - på kveldene er vi ofte utslitt og har ikke overskudd til å ta større oppryddinger hjemme (eksempelvis). Nøyaktig HVA stusser du over ved å leie en barnevakt til å leke med et lite barn så foreldre kan rydde på loftet, vaske vinduer, dra på en nødvendig handletur, eller for den saks skyld jogge eller få litt egentid eller hva det nå måtte være??? For vår del er en den type hjelp uvurderlig - får jeg eksempelvis migrene mens mann er bortreist eller på jobb må jeg ha hjelp til minstemann. Jeg betaler gledelig 100kr timen til vår flinke tenåringshjelp. Ikke døm når du ikke har noe mer bakgrunnsinfo😠 HI - diskuter prisen med foreldrene, synes du 100kr er for mye tar du det DU føler er passende. Lykke til! Anonymous poster hash: 0fd61...096
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #7 Skrevet 24. august 2014 Det var en annen post her tidligere der en mor betalte en 20 åring 1000 for 3 dagers fult pass. Syns det var knapt. Anonymous poster hash: a7fb2...b14
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #8 Skrevet 24. august 2014 100 kr for oppmøte +50 kr pr time kanskje? Litt forskjell på om trillepiken stikker innom når hun selv har lyst eller om dere avtaler et fast tidspunkt. Anonymous poster hash: 13564...ba2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå