Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Jeg hadde en urolig tøff periode i fjor, gikk ned fra 67 kg til 56 kg. Ved 67 kg var jeg normalvektig, er 176 høy. Nå viser bmi undervektig, og jeg ser jo selv at jeg har blitt tynn. Likevel sier alle jeg møter nå at jeg ser så utrolig bra ut, at jeg stråler osv!? Jeg har former, brede hofter og smal midje, så jeg ser ikke skrape ut, men jeg er virkelig tynn! Er det det samfunnet faktisk syns er fint? Jeg prøver alt jeg klarer å komme opp i vekt igjen, er ikke fornøyd selv, men når jeg nevner det for andre får jeg svar som "nei, det syns jeg ikke du skal, du ser jo så flott ut nå", "hæ? Er du sikker på at du vil bli rund i kantene igjen"!? Hallo!? Jeg veier 10 kg for lite!!! Vet ikke hvor jeg vil nå, måtte bare blåse ut litt tror jeg.. Anonymous poster hash: 2c84f...199
prekæs Skrevet 23. august 2014 #2 Skrevet 23. august 2014 Jeg tipper at du er fin som 67 og sikkert fin nå. Har ikke inntrykk av at det er dette som samfunnet syns er fint. Mitt inntrykk er i hvertfall at 77 hadde vært mest akseptabelt hos de fleste:)
☆☆☆ Skrevet 23. august 2014 #3 Skrevet 23. august 2014 Kompliment er sjeldan gitt med intensjon om ærlighet, derimot å glede. Umiddelbart vil eg tru dei registrerar vekttapet og vil glede deg. Når du seier du vil opp trur dei du fiskar etter fleire kompliment og gir deg det. Eg fekk beskjed av fleire at eg var blitt alt for tynn ved bmi på 22, reknar med dei trudde det var det eg ville høyre. Samme folka "meinar" no eg er slank ved bmi på 25. Ikkje stol på folk som kommenterer utsjånaden din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå