Gå til innhold

Bruker jeg for mange ringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På den ene hånden har jeg en ring på lillefingeren og en på ringfingeren, begge med diamanter og med hvit fatning(platina)

På den andre hånden har jeg giftering, en liten alliansering og en enkel solitaire, alle på ringfingeren. Disse er også i hvit fatning, hvitt gull. Er det for mye?

Anonymous poster hash: ab64b...a08
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det vel kun du som kan vurdere!

Det handler først og fremst om personlig smak.

Noen liker store og fremtredende ringer, andre liker små.

Noen liker mange ringer, noen liker få.

Noen liker kun en ring pr. Finger, andre synes det er greit med flere pr finger.

Noen synes det er greit å mixe ulike metaller, andre mener man bør holde seg til ett metall.

Anonymous poster hash: 3e21f...695

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Jeg personlig elsker mange ringer! Går sjelden med det selv, for jeg er helt utrolig god på å henge de fast i håret! :P

Gå med akkurat det du vil, du er sikkert kjempefin :)

Skrevet

Jeg har fem ringer, 4 av de har diamanter. Hva som er lite eller for mye må du vurdere selv. Jeg synes det er pent med ringer hvis man har velstelte hender og negler og det ikke blir for "jugglete"

Anonymous poster hash: 502b8...217
Skrevet

Jeg klarer til nøds å bruke gifteringen, så for meg personlig hadde det vært for mange. Om det er for mange for deg må du jo vurdere selv :) Jeg tenker aldri over hvor mange ringer andre har på seg liksom.

Anonymous poster hash: 68038...b01
Skrevet

Smaken er som baken. Jeg er minimalistisk og bruker bare gifteringen. Synes det er tacky/blingbling med mange ringer.

Anonymous poster hash: c2063...8c1

Skrevet

Bruker sjelden mer enn to. Gifteringen er selvsagt alltid på, på plassen sin på høyre ringfinger. På venstre bruker jeg ofte allianseringen i hvitt gull med diamanter. Kan fort bli mye med mange ringer, synes jeg, men det kommer også an på håndens utforming.

Anonymous poster hash: 79ccb...fd2

Skrevet

Jeg er redd det skal bli for mye, og er ingen bling-dame. Mer diskret med hvite, brune og mørke blå streite klær:-) Men alle ringene har en betydning, og jeg liker dem alle....

Anonymous poster hash: ab64b...a08

Skrevet

Har 3 ringer. Giftering på høyre ringfinger. En arvet diamantring på langfinger på høyre hånd. På ringfiner venstre hånd har jeg ringen jeg fikk i morgengave, alliansering med diamanter. Syns det er akkurat passe med ringer. Ingen er store og prangende.

Så om du har for mange ringer er opp til deg egentlig. Smaken er som baken, delt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...