Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Med snørrete nese, og litt hoste. Var ikke bhg frem til torsdag, da han våknet med feber på fredag. Var grei nok ikke formen igår, men nå ligger han som et slakt på gulvet oppå faren sin, med 40,2 ikke feber. Det er vel strengt tatt ikke noe å dra til legen for enda? Synes bare han hadde litt omvendt forløp på sykdommen... drikker greit, og tisser. 14 md gammel Anonymous poster hash: d2e06...26d
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #2 Skrevet 23. august 2014 tror du har byttet ut i med ikke, stemmer det? Tror jeg hadde ringt legevakt for å høre. 40,2 er ganske høyt. Har du gitt han febernedsettende? Hvis han ligger som et slakt, har han tydeligvis nedsatt allemenntilstand. Masse god bedring til mini Anonymous poster hash: 9f76c...a29
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #3 Skrevet 23. august 2014 tror du har byttet ut i med ikke, stemmer det? Tror jeg hadde ringt legevakt for å høre. 40,2 er ganske høyt. Har du gitt han febernedsettende? Hvis han ligger som et slakt, har han tydeligvis nedsatt allemenntilstand. Masse god bedring til mini Anonymous poster hash: 9f76c...a29 Ja...Ny tlf, ny ordliste som jobber selv :-) Var I bhg ja :-) Fått paracet og den har gått ned en halv grad på 40 minutter, så da virker den jo... blir så usikker. Er vant med feber først, så snørr og hoste Anonymous poster hash: d2e06...26d
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #4 Skrevet 23. august 2014 Så lenge feberen går ned med febernedsennede ville jeg sett det an til i morgen, har han fremdeles feber i morgen ville jeg ringt og hørt hva de sier på legevakten. Det hender jo en vanlig forkjølelse utvikler seg til noe bakterielt, kanskje begynte det med en uskyldig forkjølelse men så har det nå utviklet seg til ørebetennelse, bronkitt eller noe sånt. Fortsetter feberen i mer enn 3 dager er det greit å få tatt en crp. Anonymous poster hash: 6cc7a...763
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #5 Skrevet 23. august 2014 Så lenge feberen går ned med febernedsennede ville jeg sett det an til i morgen, har han fremdeles feber i morgen ville jeg ringt og hørt hva de sier på legevakten. Det hender jo en vanlig forkjølelse utvikler seg til noe bakterielt, kanskje begynte det med en uskyldig forkjølelse men så har det nå utviklet seg til ørebetennelse, bronkitt eller noe sånt. Fortsetter feberen i mer enn 3 dager er det greit å få tatt en crp. Anonymous poster hash: 6cc7a...763 Han har hatt noen runder med halsbetennelse så han har to sjanser innen april Før han må fjerne mandlene. Syns bare ikke han har noe utprega lukt fra halsen nå. Men vi ser det ann til i morgen så får vi se da. Takk! Anonymous poster hash: d2e06...26d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå