Gå til innhold

Er dette rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og pappaen til barnet har vært skilt i ca. 4 år, han har en ny samboer som han har vært sammen med omtrent 3 år. Jeg har ingen planer eller ønsker om at eksmannen og jeg skal bli sammen igjen og synes det er bra han har funnet noen å dele livet med, barna liker henne og jeg har inntrykk av at hun er en snill og søt jente :)

Det jeg synes er rart er at eksmannens nye samboer ikke vil treffe meg. Jeg har flere ganger foreslått at hun blir med når jeg og eksmannen av og til gjør noe sammen med barna, eller bare bli med og hilse på ved levering eller noe.

Hun virker ikke sjalu, for det er ok at jeg og pappaen til barna treffes av og til for å gjøre ting med barna. Til gjengeld har jeg ennå aldri på 3 år sett henne, hun kommer ikke ut og hilser når jeg leverer barna, og unngår bevist å treffe meg, er ikke hjemme hvis jeg av en eller annen grunn må besøke eksmannen og er aldri med på ting med barna hvor hun vet at jeg er.

Jeg synes helt ærlig at det er rart at jeg aldri har sagt hei til eller sett en person som barna bor med 50% av tiden sin, men har ut over det ingenting mot henne, hun virker som sagt veldig hyggelig ut fra det barna forteller.

Hadde du syntes dette var rart?

Anonymous poster hash: d1ec1...470

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det syns jeg er rart.

Har du spurt eksmannen din om det?

Anonymous poster hash: 14ffe...58c
Skrevet

Har spurt for lenge siden, sikkert over 2 år siden, da sa han at hun hadde en god grunn, men at han ikke kunne si hva.

Skrevet

Rart ja.

Anonymous poster hash: f096a...6ab
Skrevet

Sjenert?;-)

Anonymous poster hash: d6de5...95a

Skrevet

Veldig rart. Det gikk over 2 år før jeg fikk møte samboer til min eks. Jeg fatter ikke hva som er så skummelt med det. Vi er venner nå, og jeg har ikke spurt om hva som gjorde at hun ikke ville. Kanskje hun følte seg truet, ikke vet jeg :P

Anonymous poster hash: 17bd1...a4f
Skrevet

Sjenert?;-)Anonymous poster hash: d6de5...95a

Ja har tenkt at hun kanskje er sjenert eller har sosial angst, men jeg har egentlig ikke inntrykk av det fra barnet og eksmannen. Og 3 år er jo lenge, det hadde jo vært lettere for henne om hun ikke måtte unngå meg, gjemme seg når jeg leverer barna, og om ikke så mange år skal barnet konfirmeres, så da hadde det jo vært hyggelig om alle kunne delta på barnets dag sammen...

Skrevet

Veldig rart. Det gikk over 2 år før jeg fikk møte samboer til min eks. Jeg fatter ikke hva som er så skummelt med det. Vi er venner nå, og jeg har ikke spurt om hva som gjorde at hun ikke ville. Kanskje hun følte seg truet, ikke vet jeg :PAnonymous poster hash: 17bd1...a4f

Nei, ikke jeg heller :) Og jeg tror ikke jeg er skummel, er liten, smilende og absolutt ikke interessert i eksmannen ;)

Skrevet

Høres helt skrullete ut! Og det kommer fra en med sosial angst!

Anonymous poster hash: ac019...f0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...