Gå til innhold

Erfaring med emmaljunga sportsunderstell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i mange år siklet etter emmaljunga edge med sportsunderstell, men siden jeg ikke har hatt så små barn har jeg ikke kunnet kjøpe det. Nå er jeg gravid igjen, og fikk vite at det understellet et på tur ut. Jeg må isåfall kjøpe understellet i neste uke for å være sikker på at jeg får det, da de holder på å kvitte seg med det fra butikken. 

Men så blir jeg nå litt usikker, for om jeg skal kjøpe det eller en helt annen vogn. Liker ikke de andre understellene til emmaljunga, så det er utelukket. 

Så dere, hvordan erfaringer har dere med den vogna? :)

Vi bor midt uti gokk, langt fra butikk og alt, men vognen blir ikke løftet mye inn og ut av bil. Det blir mer en "skogsvogn" som brukes i naturen på ujevnt terreng. 
Vognen ser stor, god og ikke minst stødig ut. Jeg skal ikke ha noe trehjuling, Det er uaktuelt. 

Anonymous poster hash: c20f4...da8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Sportsunderstellet til en mondail duo kombi og jeg elsker det! Det er robust og det knirker ikke slik som mange andre understell gjør. Jeg bodde også utti gokk når jeg fikk førstemann i feb 2010 og gikk masse turer i skogen. Ingen problem å trille selv på den mest kronglete sti. Go for it! :)

Skrevet

Vi har sportsunderstellet og er veldig fornøyde! (Men har ikke prøvd de andre emmaljunga-understellene så kan ikke sammenligne.)

Anonymous poster hash: 692f9...636

Skrevet

Elsker sportsunderstellet. Kommer frem overalt 😊

Skrevet

Jeg har prøvd utallige vogner, men går alltid tilbake til emmaljungaen. Som noen sier er den stor og tung, men den er ufattelig god og ikke minst stødig :) Jeg vurderer å kjøpe ny (brukt) til minste, da den vi har holder på å falle fra hverandre etter mange års heftig bruk. Den har tålt ekstremt mye, vært på nesten 3 trilleturer daglig i snart 8 år, stått i barnehagen i flere år hvor den har fått noen støyter (sett de har hatt både 2 og 3 barn i den) og vært på flere flyreiser uten å fått ei eneste skramme. 
Og dette er absolutt ei vogn som kommer seg frem overalt, har hatt den med på fjellturer (traktorstier), strender og skiløyper i marka uten problemer. 

Jeg hadde ikke nølt med å kjøpt det understellet nå, har prøvd de andre understellene, men personlig synes jeg dem var for smal i håndtaket. Slik jeg har forstått det er det ingen forskjell, men for meg føles de smalere siden de har en litt bråere sving på håndtaket enn sportsunderstellet. 
Og det har vært god plass til vognpose, lammeskinn og store barn uten problem både i bag og sportsdel. Jeg forguder vogna! :)

Det eneste negative er kurven under vogna. Den kan jeg ikke fylle med tunge gjenstander, da går det i bakken. Har byttet kurv under vogna 2 ganger, og nå er kurven igjen ødelagt. Og regntrekket som fulgte med byttet jeg ut så og si med en gang, da det var alt for stort. 

Løp og kjøp! :)

Skrevet

Hvordan ser sportsunderstellet ut? Lurer på om det er det jeg har...

Skrevet

Elsker den! Akkurat som en traktor ;-) utrolig stødig på skogstur og ujevn vei men temmelig tung å handtere i en by. Ulempen er kurven under som ikke tåler alle mine vanvittige lastinger men koster bare litt over 200 for ny kurv så da gjorde det ikke stort. Måtte ha et ekstra myggnett da det blir litt hull i det som er festet i skjermen og her er det enormt med innsekt. Knirker litt etter mye bruk/ regn men fort gjort å smøre den. Kommer uten tvil til å brukes til neste også selv om jeg ikke har prøvd noe annet.

Skrevet

Hvordan ser sportsunderstellet ut? Lurer på om det er det jeg har...

Det understellet hvor du kan snu håndtaket begge veier. Det har bremser på begge sidene :)

emmaljunga edge duo combi sport

Skrevet

Tusen takk for alle positive svar! Da skal jeg skynde meg å kjøpe vogn før dem blir fri :) 
Åh, som jeg gleder meg! :D :D :D

Hi

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med vår duo med sportsunderstell! 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...