Gå til innhold

HEIA BRANN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag skal Vålerenga knuses!!!!!!

Byen er Bergen og laget é Brann

Anonymous poster hash: 984a6...ead

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Byen e Bergen,men brann suger!! Norsk fotball suger!

Anonymous poster hash: 6f3b5...25c

Skrevet

Byen er Bergen og laget er Bånn.

Stakkars bergenesere, det må være fælt å ikke kunne være stolte av sitt eget fotballag en gang. Jeg er glad jeg er fra Drammen jeg. ;)

Anonymous poster hash: 4455d...46c
Skrevet

HEIA VIF  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:

Skrevet

Byen er Bergen,PROBLEMET er brann!

Anonymous poster hash: 0be9c...6f6
Skrevet

Byen er Bergen og laget er Bånn.

Stakkars bergenesere, det må være fælt å ikke kunne være stolte av sitt eget fotballag en gang. Jeg er glad jeg er fra Drammen jeg. ;)

Anonymous poster hash: 4455d...46c

Akkurat som Strømsgodset er noe å skryte av da..

Anonymous poster hash: 0be9c...6f6

Skrevet

Syntes Brann har gjort det særdeles bra de siste kampene når man ser hvor dårlig de var på vårparten! Slo erkerivalen Rosenborg sist helg og uavgjort mot (drittlaget) Vålerenga i dag, og bedre skal det bli utover høsten! HEIA BRANN :) :)

Og du annonym #3, Drammendame?, jeg er stolt over å være ekte bergensjente og støtter laget i mitt hjerte både i motgang og medgang!!!! :)

Skrevet

HALSBRANN

Anonymous poster hash: 49db5...377

Skrevet

HALSBRANN

Anonymous poster hash: 49db5...377

Melk hjelper mot sure oppstøt og halsbrann,bare et tips :P

Skrevet

Syntes Brann har gjort det særdeles bra de siste kampene når man ser hvor dårlig de var på vårparten! Slo erkerivalen Rosenborg sist helg og uavgjort mot (drittlaget) Vålerenga i dag, og bedre skal det bli utover høsten! HEIA BRANN :) :)

Og du annonym #3, Drammendame?, jeg er stolt over å være ekte bergensjente og støtter laget i mitt hjerte både i motgang og medgang!!!! :)

Men er det ikke sånn med oss alle. Vi støtter det laget som er i hjertet vårt. Jeg elsker VIF, født og oppvokst på Oslo`s beste østkant, sett de trene ute på sommeren, spilt for de som barn, oppvokst med Freddy Dos Santos. Kan jo ikke finnes noe annet lag for meg. Og sånn er det vel for de fleste som heier på sine lag.

Skrevet

Og du annonym #3, Drammendame?, jeg er stolt over å være ekte bergensjente og støtter laget i mitt hjerte både i motgang og medgang!!!! :)Anonymous poster hash: 984a6...ead

Men er det ikke sånn med oss alle. Vi støtter det laget som er i hjertet vårt. Jeg elsker VIF, født og oppvokst på Oslo`s beste østkant, sett de trene ute på sommeren, spilt for de som barn, oppvokst med Freddy Dos Santos. Kan jo ikke finnes noe annet lag for meg. Og sånn er det vel for de fleste som heier på sine lag.

Helt enig med deg :) Dos Samtos, mmmmmmm ;) takker for fair play i dag :)

Hi

Skrevet

Og du annonym #3, Drammendame?, jeg er stolt over å være ekte bergensjente og støtter laget i mitt hjerte både i motgang og medgang!!!! :)Anonymous poster hash: 984a6...ead

Helt enig med deg :) Dos Samtos, mmmmmmm ;) takker for fair play i dag :)

HiAnonymous poster hash: 984a6...ead

Dos Santos ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...