Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Lønner det seg å kjøpe forsikring og AppleCare gjennom eplehuset? Eller gjelder forsikring som innbo? Det med garantien, er kun ettårs garanti på macbook air, er det lurt å utvide tiden? Anonymous poster hash: 05dc9...2e7
Lillestoredeg Skrevet 23. august 2014 #2 Skrevet 23. august 2014 Jeg har innboforsikring super eller noe som skal dekke alt av elektronikk ser ikke da poenget med å ha egen forsikring på macen
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Takk for svaret Anonymous poster hash: 05dc9...2e7
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Du vet hva jeg har sagt:) Anonymous poster hash: 419e8...e7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå