Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 http://m.db.no/2014/08/23/nyheter/innenriks/arne_vigeland/nesoya/34929882/ Personen må jo være psykisk ustabil. Har du en nabo som oppfører seg som en idiot? Anonymous poster hash: a133a...8ea
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #2 Skrevet 23. august 2014 Ja. To faktisk. De hater hverandre og vi er midt imellom... Anonymous poster hash: 5f4d7...871
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #3 Skrevet 23. august 2014 Hmm - jeg hadde en nabo med 15-20 bikkjer som ulte og bjeffet døgnet rundt i noen år. I følge kommunelegen var det helt greit og forsvarlige boforhold.... En annen nabo en annen gang skjøt en ubevepnet fyr i ryggen og slapp unna med det (rett utenfor) - det var heller ingenting som skulle til for at han truet andre. Glad jeg slapp unna med livet i behold. Anonymous poster hash: 61a7e...136
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå