Gå til innhold

Plass til lammeskinnspose i bag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter barn i desember og ønsker meg derfor lammeskinnspose. Vi har tenkt å kjøpe simo kombi-vogn, og trenger derfor en vognpose som får plass oppi bagen!

Det virker som alle posene er mye større? Hvordan får man plass da?

Finnes det små nok lammeskinnsposer eller andre gode varme vinterposer man får plass til oppi bagen? :)

Anonymous poster hash: 8c06f...726

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte lammeskinnspose frå 1982 i bagen til Emmaljunga city cross. Null problem.

Skrevet

Mohn baggen er bare 76cm lang, og alle vognposene jeg finner er myyye lenger, og også mye bredere. Hvordan løser man det?

Skrevet

Bagen til city cross er 74 cm. Løyste det ved at toppen på posen gjekk litt opp øverst i bagen. Om noko såg eg det som ein fordel, vart lunt og godt.

Skrevet

Venter barn i desember og ønsker meg derfor lammeskinnspose. Vi har tenkt å kjøpe simo kombi-vogn, og trenger derfor en vognpose som får plass oppi bagen!

Det virker som alle posene er mye større? Hvordan får man plass da?

Finnes det små nok lammeskinnsposer eller andre gode varme vinterposer man får plass til oppi bagen? :)

Jeg har en jeg brukte denne vinteren i min Emmaljunga edge. Den passet perfekt oppi bagen. Er vel omtrent samme mål på simo og emmaljunga. Send pm hvis du har lyst til å kjøpe den. Er grå med kortklippet supermykt lammeskinn inni. :)

Skrevet

Hadde Simo duo. God plass til poser av alle slag. Kombibagen er jo smalere. Vogna er også tyngre siden man har begge vognene med hele tiden. Jeg klarer ikke helt å se så mange fordeler med kombi framfor duo, med mindre man skal bruke bærebag hele tiden. Men det er godt mulig du får en lammeskinnspose oppi.

Anonymous poster hash: 00ff4...2f1

Skrevet

Jeg har hatt lammeskinnspose i både Simo kombi og Emmaljunga Edge duo. God plass og lunt og godt.

Skrevet

Det skal være litt trangt, så det blir lunt. De fleste poser passer godt i bag.

Bare en fordel at de tar nok plass til å dekke hele bunnen og opp mot sidene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...