Lobelia3 Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 Har gått snart to uker og følt meg gravid... Har tenkt at det er jo ikke mulig (kondom), men symptomene blir bare sterkere og sterker... Sånn håpløst trøtt, kvalme, plutselig fått masse kviser, siste døgn stikkninger i ve. side, ømfindtlig luktesans, endra smaksans, økt utflod og syns puppene er blitt større og det stikker litt i de! Venter mens ca 27. aug, og venter på tester i posten! Meeen, får helt panikk! Skal snart begynne i ny jobb så viss testen er pos på mandag, vet jeg ikke hva jeg skal gjøre !!!! Andre som har opplevd dette?
Giss Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Har ikke selv opplevd det - men det er jo kjennt at man kan få symptomer bare av å tenke på graviditet så det kan absolutt være falsk alarm. Selv fikk jeg ikke de symptomene så tidlig. På den andre siden vet man jo at kondom ikke gir absolutt beskyttelse. Det er en liten sjangse for graviditet likevell, så det er ikke så mye trøst jeg har å komme med. Skal krysse fingre for deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå