Gå til innhold

Halsbetennelse, eller bare vondt i halsen?

Anbefalte innlegg

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Det begynte i går, kjentes ut som om det var helt tørt bakerst i halsen/ganen, vanskelig å svelge, men ellers helt ok. Ble verre utover kvelden, og jeg måtte sjekke om det var noe annerledes :P Litt rød og hoven der hvor den greia henger ned (klarer ikke for mitt liv å huske hva det heter akkurat nå!). Da jeg våknet i dag var det ille, jeg klarer nesten ikke svelge, og så nedi med lommelykt, jeg er så hoven at den greia og resten nesten går i ett, i tillegg har jeg masse grønt og gult belegg bakerst i halsen..unnskyld ekle detaljer!

Kan jeg vente å se det an til mandag? Har ikke feber eller noe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se det ann!

Anonymous poster hash: 66013...e9b

Skrevet

Det kan høres ut som en halsbetennelse dersom det er puss i halsen. Ikke alle får feber selv om det er betennelse. Jeg ville likevel sett det an til i morgen i hvert fall før jeg eventuelt kontaktet lege.

Anonymous poster hash: 85728...09c
Skrevet

Størknet slim ser for ut som belegg uten at det er det.

Anonymous poster hash: 66013...e9b

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Takk for svar :) det er ikke størknet, prøvde å rense med q-tips, og da fikk jeg bort en del. Grøss! :P

Jeg ser det an, jeg klarer jo fortsatt å svelge og puste ;)

Skrevet

Hei :) legen hadde uansett bedt deg se det ann, de færreste vil gi antibiotika med mindre man må. Paracet+ibux ved behov over helgen, evt skylle halsen med noe sprit eller munnskyll :) spise is med god samvittighet;) god bedring!

Skrevet

Det er jo som regel virus, og da gjør man ikke noe uansett. Spis is og suppe hvis du klarer, ellers går det fint med bare litt drikke et par dager. God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...