Gå til innhold

Tips til å få håret til å vokse fort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gedigen frisørkatastrofe. Håret er 15 cm for kort.... Finnes det noen gode råd for å få det til å vokse ekstra fort ut?

Anonymous poster hash: e16df...beb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det eksisterer serum som ska få håret til å vokse raskere, men kosthold og slikt har en god del å si. Hår og negler er det siste som får næring. Korrekt næring til kroppen gir næring til håret og dermed vokser det raskere. Ivertfall er det slik til meg.

Skrevet

Drikk øl, spis brokkoli og flytt til Finnmark. Og nei jeg tuller ikke. Hår vokser fortere i Finnmark. Hodehår, kroppshår, ja alt ;) ikke spør meg hvorfor.

Skrevet

Drikk øl, spis brokkoli og flytt til Finnmark. Og nei jeg tuller ikke. Hår vokser fortere i Finnmark. Hodehår, kroppshår, ja alt ;) ikke spør meg hvorfor.

Mindre skatt og avskriving på studielånet også. Finnmark here I come. Kanskje jeg er tilbake til utgangspunktet innen jul? ;)

Anonymous poster hash: e16df...beb

Skrevet

Ta ølgjær!! I tablettform, flytende (helst den.)eller pulver. Det er et kosttilskudd. Da vil hår og negler gro som ugress.

Anonymous poster hash: 85f39...2f1

Skrevet

Hei :) Som over nevner; så funker også ølgjær veldig bra, og enkelte Vitamin B7 har dette ølgjæret i seg. Og som sagt igjen, Vitamin B7 eller Biotin (det er også Vitamin B). Men er du skikkelig desperat, så kan du blande Extra Virgin Coconut Oil og Castoir Oil sammen og massere det inn i hår røttene. Dette trenger du kun å gjøre en dag i uken, og håret vokser fort 2-3 cm MER i måneden med denne kuren.
Jeg bruker denne mixen av de to forskjellige oljene på øyebrynene mine for å vokse dem tykkere, fyldigere og tre ganger så raskere. Funker helt magisk, og det er veldig sunt for huden også og gjør håret mykt og veldig sunt, men blir gjerne litt grisete. Så bruk kun mixen av oljene på en badedag. Ha i hvertfall minst 2 timer i håret en gang i uken og dusj det ut senere på dagen.

Anonymous poster hash: 4aec8...2ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...