Gå til innhold

er friends vinterstøvler bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er tilbud på disse på obs. Har alltid brukt viking sine, men ettersom studentlommeboken er særdeles flat så lurer jeg på om dette er et like godt alternativ?

Anonymous poster hash: 84a5c...18e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke:) Kanskje til skolebarn, de hopper vel ikke allverdens i vannpytter osv:)

Anonymous poster hash: 43749...868

Skrevet

jaja, da er det bare å vente på skoringens 2 for 1 tilbud ;) 

Anonymous poster hash: 84a5c...18e
Skrevet

Det har de alt hatt her i forbindelsd med skole/bhgstart.

Men er mye salg rundt omkring:)

Anonymous poster hash: 43749...868

Skrevet

Skoringens tilbud er 10. -13.september :)

Anonymous poster hash: 36506...a08

Skrevet

Jeg har alltid brukt viking sine til sønnen min , men han blir alltid våt og kald . I fjor kjøpte jeg begge obs selger og har aldri vært mer fornøyd . De er ikke trange / klamme og han holder seg tørr! Husk at veldig ofte blir ting lagd på samme fabrikker , bare kalles forskjellig ;)

Anonymous poster hash: 4e9f9...bf2

Skrevet

I fjor fikk min da 6 år gamle sønn et par med noen dyre vintersko (Sorel?) som hadde ullfor, var vanntette og skulle være fantastiske. Da jeg tilfeldig var på en Coop og de solgte ut Friends sko for 150 kr, røsket jeg med et par av disse også for å ha som reserve. Vel, etter få uker var dommen til guttungen klar. Friends skoene var mye bedre enn de dyre, og han valgte alltid dem selv. De ble nok litt fortere våt i veldig vått vær, men de var mykere, varme og gode på foten, og de tålte normalt vintervær (bare ikke plaskregn og svære dammer).

Anonymous poster hash: 2b4b4...ce6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...