Gå til innhold

Noen som har vært i Vilnius?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på å reise dit en langhelg. Uten barn! Er det fint der? Vi liker å tusle rundt og se oss om. Ta et glass vin. Handle litt.

Anonymous poster hash: 5627b...e08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymous poster hash: 5627b...e08

Skrevet

Hei! Jeg har vært i Vilnius. Kjempe koselig by! Fantastisk å gå i gamlebyen, mange plasser å drikke vin, og gode shoppingmuligheter litt utenfor sentrum. Mat, drikke og taxi er selvsagt kjempe billig. Anbefaler virkelig Vilnius ;)

Skrevet

Ja.

I motsetning til de andre, ble ikke vi så veldig imponert.

Gamlebyen var grei nok. Vi besøkte Europaparken like utenfor byen. Den var koselig

Shoppingen var ikke all verdens - iallfall ikke sammenliket med andre byer. Ikke synes jeg det var spesielt billig heller.

Mat og drikke var billig og absolutt godt, men ikke imponerende.

Vi ble rett og slett litt skuffet - jeg synes ikke det var så mye å hverken se eller oppleve.....

Anonymous poster hash: 261f2...843

Skrevet

Er en stund siden eg var der men det er en fin plass, mye god mat og drikke som ikkje koster noenting.

Når du går i gata så kan noen bli litt innpåslitne for de prøver å få deg inn på strippeklubben sin der du kan få kjøpt lapdance ut på kvelden.

Eneste er drivstoffet der koster ca det samme som i norge..

Husk solkrem! Sola der er veldig sterk og temperaturen er perfekt (var i hvertfall når eg var der)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...