Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Hvordan fungerer topplisten? Oppdaget nylig at kjæresten som jeg venter barn med plutselig har en gammel flamme øverst på listen. Han nekter for at han sender snap til henne og sier at det er hun som har sendt til han. Det tviler jeg sterkt på. Hvordan fungerer dette? Hvor mange snap skal til for at man havner øverst på listen? Anonymous poster hash: 54ba7...121
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Tror nesten at han er nødt til å ha sendt snap til henne dersom hun skal ende på topplisten hans. Dersom man aldri har sendt en snap til noen, spiller det ikke noe rolle hvor mange snaps du har fått av den personen. Er iallefall slik jeg har forstått det. Anonymous poster hash: 0e8b9...ce5
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Hvis du mener venner som får stjerne og blir markert som 'bestevenner' på snap-ventelisten, så er det slik at en venn havner på den listen dersom begge to jevnlig svarer på hverandres snaps. Det behøver ikke å være spesielt ofte. Jeg har en venn der som sender meg snaps besten daglig. Jeg svarer henne med en snap ca hver tredje gang hun snappet meg. Hun har likevel havnet på bestevenn-lista mi. Likeledes har jeg en venn som har sendt meg totalt tre snaps, jeg har sendt han to i retur... Anonymous poster hash: 778a7...1d7
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Det er det jeg også tror. Bryr meg ikke om hvem han snapper med. Men begynner jo å lure når han lyver om det..tenker jo da at han skjuler noe Anonymous poster hash: 54ba7...121
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Mine tre stjerner består av folk jeg sjelden sender snap til, men som sender til meg ofte (som regel flere ganger daglig). Jeg svarer kanskje med maks 4 snaps i mnd. Anonymous poster hash: 99e21...36e
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Han som er på første til meg sender også mange snaps. Jeg sender aldri. Holdt på å få sjokk når jeg så det, tenkte folk tenkte noe galt om oss! Anonymous poster hash: 0faf4...996
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 De tre er de som sender deg flest snapper så mannen din har rett. Anonymous poster hash: 266c1...774
Nodisc Skrevet 23. august 2014 #8 Skrevet 23. august 2014 På min er det ikke basert på hvem jeg har fått mange av, men hvem jeg har hatt "samtale" med, altså sendt fram og tilbake bilde. Men tydeligvis er det ikke noe fasit på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå