Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Jeg hadde annonse på finn.no om at jeg ville kjøpe en reima vinterdress å ble kontaktet av en dame fra oslo som sendte den i posten til meg. Dressen så veldig bra ut så jeg var ganske fornøyd ettersom jeg fikk en bra pris for den. Men nå når jeg ser nærmere på den så syns jeg den virker veldig tynn! Lurer om jeg kanskje er blitt lurt,at hun har sendt meg en vår/høst dress istedet Er det noen her som har reima vinterdress? Syns dere den er tynn? Å ser dere tydlig forskjell på høst/vår dressen og vinterdressen? Anonymous poster hash: 4ff6f...67e
Mandala Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 (endret) De er tynne ja. Husker jeg reagerte veldig på det selv med første dressen. Endret 22. august 2014 av Mandala
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 De virker veldig tynne ja! Men de er faktisk kjempevarme. Mine barn har kunne gå med kun ullundertøy inni dressen i ned mot 5-6 kuldegrader og likevel vært varme og gode. Reimadressen er fantastisk til barnehagebarna, men dessverre ikke slitesterk nok til de større barna. Anonymous poster hash: 5f02d...2ee
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Tjukk er den ikke, men ingen problem å skille den fra høst/vårdressen som ikke har noe padding. Anonymous poster hash: 56aaf...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå