unforgettable Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Har bakt gulrotkake til mannen, og jeg lurer på om den kan stå på benken i natt pakket inn i plast? kremen er ikke på enda, skal lages i morgen. Kan den pakkes inn i plast mens den fortsatt er litt varm? Hjelp?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Jeg ville lagt den under et kjøkkenhåndkle jeg, siden den fortsatt er litt varm. Anonymous poster hash: 635c6...634
unforgettable Skrevet 22. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2014 Takk, men etter dette da? jeg kan ingenting om kaker
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Jeg pleier å sette den utenfor(om den kan stå trygt og i fred fra fugler og dyr) sånn at den kjøler seg fortere ned. Pakker så i plastfolie og hiver i kjøleskapet. Gulrotkake er en såpass saftig kake, at det skal litt til for at den blir tørr. Om du skal dele den i to eller tre for å putte kremen mellom lagene, så synes jeg ofte det er lettere å skjære den til om den er litt kald, litt fastere i fisken da. Anonymous poster hash: a103b...319
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Takk, men etter dette da? jeg kan ingenting om kaker La den ligge slik på kjøkkenbenken over natta bare Om du uansett skal ha krem på den i morgen og servere den i morgen, ville jeg gjort det slik bare Anonymous poster hash: 635c6...634
unforgettable Skrevet 22. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2014 Tusen takk damer, hva skulle jeg gjort uten dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå