Gå til innhold

Dere som fikk mannen med på et barn til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det fra dere hadde det "siste" barnet i hans øyne, til han likevel ville ha et til? :-) og hvordan gikk du fram? Tenker at det hjelper vel ikke å mase...:)?

Anonymous poster hash: ef34c...481

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 2 var 21 mnd når han gav etter for nr 3. Før det var det uaktuelt. Men nr 2 var et ekstremt nydelig og enkelt vesen, så det kunne tyde på at det bare ble enklere og enklere med flere barn... Høhø, blir ikke noe nr 4 nei :D (Nr 1 var selvfølgelig også nydelig og enkel, men nr 1 er nr 1, alt er nytt.)

Anonymous poster hash: 961cd...093
Skrevet

To år :) jeg maste på han :)

Anonymous poster hash: e4a7f...6cf

Skrevet

Minste her er nemlig 9 mnd, og ikke en enkel baby. Han sier ofte når han gråter at dette er siste.:( men tenker at det kan jo endre seg?:)

Anonymous poster hash: ef34c...481

• 2 uker senere...
Skrevet

1 år ca ;) maste aldri, og hadde egentlig sagt at jeg ville ha en til men ville vente noen år til først :) men så hadde vi en episode før jul der jeg trodde jeg var gravid, men når testen var negativ ble han kjempeskuffa :P så gikk vel en dag etter testen til han kom hjem og sa at han ville veldig gjerne ha en til, og han ville begynne å prøve med en gang ;) 1 mnd senere var jeg gravid igjen! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...