Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Hvor lang tid tok det fra dere hadde det "siste" barnet i hans øyne, til han likevel ville ha et til? :-) og hvordan gikk du fram? Tenker at det hjelper vel ikke å mase...? Anonymous poster hash: ef34c...481
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Nr 2 var 21 mnd når han gav etter for nr 3. Før det var det uaktuelt. Men nr 2 var et ekstremt nydelig og enkelt vesen, så det kunne tyde på at det bare ble enklere og enklere med flere barn... Høhø, blir ikke noe nr 4 nei (Nr 1 var selvfølgelig også nydelig og enkel, men nr 1 er nr 1, alt er nytt.) Anonymous poster hash: 961cd...093
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 To år jeg maste på han Anonymous poster hash: e4a7f...6cf
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Minste her er nemlig 9 mnd, og ikke en enkel baby. Han sier ofte når han gråter at dette er siste. men tenker at det kan jo endre seg? Anonymous poster hash: ef34c...481
mocca23 Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 1 år ca maste aldri, og hadde egentlig sagt at jeg ville ha en til men ville vente noen år til først men så hadde vi en episode før jul der jeg trodde jeg var gravid, men når testen var negativ ble han kjempeskuffa så gikk vel en dag etter testen til han kom hjem og sa at han ville veldig gjerne ha en til, og han ville begynne å prøve med en gang 1 mnd senere var jeg gravid igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå