Gå til innhold

Noen som har forsøkt Angelsounds?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer? Når hørte du hjertelyden? Hvor ofte brukte du den?

Anonymous poster hash: bbe52...256
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha. Hørte hjertelyden hver gang fra 11-12 uker. Var spennende de første ukene, men så brukte jeg den ikke mer..

Anonymous poster hash: 6b92f...2b9

Skrevet

Hadde ikke i første svangerskap. I andre hørte jeg den i uke 13, men fikk den ikke før, så vanskelig å vite hvor tidlig jeg ville hørt den. Brukte den ikke så mye. Kanskje en gang i uken/hver 14. dag til jeg begynte å kjenne tydelig liv, til ca uke 16-18

Nå er jeg gravid igjen og tenkte å lete etter den i uke 9-10 ca(får se når jeg kan kjenne livmoren), leter etter den så tidlig fordi jeg vet at jeg ikke blir bekymret om jeg ikke finner den.

Er man av de som blir lett bekymret hadde jeg latt være å prøve å finne den selv.

Anonymous poster hash: 1c29a...21e
Skrevet

Hørte den fra uke 13, men det skjedde like ofte at jeg ikke fant den. Brukte den for å berolige meg selv, men det virket mot sin hensikt.

Anonymous poster hash: e807a...353
Skrevet

Hadde ikke i første svangerskap. I andre hørte jeg den i uke 13, men fikk den ikke før, så vanskelig å vite hvor tidlig jeg ville hørt den. Brukte den ikke så mye. Kanskje en gang i uken/hver 14. dag til jeg begynte å kjenne tydelig liv, til ca uke 16-18

Nå er jeg gravid igjen og tenkte å lete etter den i uke 9-10 ca(får se når jeg kan kjenne livmoren), leter etter den så tidlig fordi jeg vet at jeg ikke blir bekymret om jeg ikke finner den.

Er man av de som blir lett bekymret hadde jeg latt være å prøve å finne den selv.

For meg er det omvendt. Er over gjennomsnittet bekymret og da har Angelsounds vært helt genial. Vil heller risikere å ikke finne hjertelyden (som regel blir den funnet når man prøver en time senere) enn flere uker med bekymringshelvete. Når man finner den fantastiske lyden hver eneste gang er det som en helt unik gave. Love my doppler!

Skrevet

For meg er det omvendt. Er over gjennomsnittet bekymret og da har Angelsounds vært helt genial. Vil heller risikere å ikke finne hjertelyden (som regel blir den funnet når man prøver en time senere) enn flere uker med bekymringshelvete. Når man finner den fantastiske lyden hver eneste gang er det som en helt unik gave. Love my doppler!

Når fant du den første gang?

Anonymous poster hash: 7a3f6...69c

Skrevet

Samme her, har mistet før.

Jeg fant hjertelyden første gang i uke 12, samme dag jeg fikk den i posten.

Anonymous poster hash: 48c3d...630

Skrevet

Forresten jeg brukten den bare en gang i uken da en dopler (og ul) kan stresse babyen. Så er ikke anbefalt å bruke ofte og lenge.

Anonymous poster hash: 48c3d...630

Skrevet

Første svangerskap i uke 10 (prøvde ikke tidligere) og i andre svangerskap uke 9. Litt vanskeligere å finne hjertelyden i første trimester, men når jeg fant den var det enkelt å finne den de neste gangene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...