Gå til innhold

hva synes du om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lilja ? Thea skal bli storesøster og vurderer dette navnet. Andre forslag til navn i samme "gate"?

 

Anonymous poster hash: 05fe3...582

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et vidunderlig og aldeles nydelig navn. Mye finere enn Vilja som mange har brukt i det siste.

 

Anonymous poster hash: 7fd93...741

Skrevet

Jeg elsker navnet Lilja. Dette var førstevalget om vi hadde fått jente.



Anonymous poster hash: 4913d...038
Skrevet

Ikke hørt det før faktisk men synes det var nydelig 😊

Skrevet

Sukkersøtt. 



Anonymous poster hash: b9020...319
Skrevet

Jeg har en liten skatt som er begynt i tredje klasse som heter Lilja. Vi kjenner ingen med samme navn selv om venner kan fortelle i blant at de vet om noen med samme navn.

Men vi har alltid fått mye skryt for navnet hennes. Mye mer en sine søsken som også har fine navn.

Jeg har aldri angret på det navnet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...