Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Lilja ? Thea skal bli storesøster og vurderer dette navnet. Andre forslag til navn i samme "gate"? Anonymous poster hash: 05fe3...582
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Et vidunderlig og aldeles nydelig navn. Mye finere enn Vilja som mange har brukt i det siste. Anonymous poster hash: 7fd93...741
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Jeg elsker navnet Lilja. Dette var førstevalget om vi hadde fått jente. Anonymous poster hash: 4913d...038
Guttemamman:-) Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Ikke hørt det før faktisk men synes det var nydelig 😊
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Sukkersøtt. Anonymous poster hash: b9020...319
Sjokoladefantomet Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Jeg har en liten skatt som er begynt i tredje klasse som heter Lilja. Vi kjenner ingen med samme navn selv om venner kan fortelle i blant at de vet om noen med samme navn. Men vi har alltid fått mye skryt for navnet hennes. Mye mer en sine søsken som også har fine navn. Jeg har aldri angret på det navnet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå