Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Hvilke klær går dine jenter med i åtteårsalderen? Her går det mye i dongeri, t skjorte og collegegenser (med glidelås) føler hun er så barnslig kledd. Hva går deres jenter med?? Anonymous poster hash: ad6ab...cbf
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Har ikke en åtteåring enda,men synes det er usjarmerende med barn som kler seg voksent. Synes det høres fint ut det datteren din går i jeg:) så lenge hun føler seg vel. Anonymous poster hash: 5a23b...add
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Min niåring går mye med h&m klær, pomp de lux til pent.. mye jeans, tights og skjørt, cardigans, enkle gensere.. endel hettegensere.. Anonymous poster hash: 8be43...17b
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Nå er mi jente andre klassing, hun er litt yngre, men jeg ser jo at jentene i 2. og i 3. kler seg temmelig likt. Mi jente bruker en del kjoler, er ikke så veldig mange andre som går like mye i kjoler, men det er greit nok det. Jeg liker ikke så veldig disse ballongbuksene eller hva jeg skal kalle de, gjerne med leopardmønster. jeg er ikke så veldig glad i hettegensere og dongribukser heller. Men det er hakket bedre. Jeg liker ikke disse ballong klærene fra pomp de lux og h&m. Jeg liker enkle ting. Men jeg liker heller ikke skinnies, cardigan og stjerne sjal. Liker at barna skal se ut som barn. Fine enkle kjoler, gjerne i dongri. bruker en del dongri og ulike topper. Anonymous poster hash: 88be8...734
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Min datter elsker tights og går stort sett i det, med enten en hverdagskjole eller tunika over. Mye HM, Lindex, KappAhl og slike kjedebutikker. Typiske klær du ser jenta mi i er slikt som dette: http://www.hm.com/no/product/32229?article=32229-A http://www.hm.com/no/product/33326?article=33326-E Anonymous poster hash: 853c0...419
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #6 Skrevet 23. august 2014 Hm... Jentene i klassen da jeg var 8 gikk i rosa joggedress med matchende sko.. Da følte vi oss fine da... Anonymous poster hash: ba5be...3f1
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #7 Skrevet 23. august 2014 Favortitt klærne til min 8-åring kommer fra wow Anonymous poster hash: d38bb...8d7
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #8 Skrevet 23. august 2014 Min 8-åring er veldig bestemt på hva hun vil ha på seg: Liker best tights, bukser er best med stretch eller når de er veldig smale og tettsittende. Hun har en del gensere som jeg på 38 også fint kunne godt med om de var i riktig størrelse, litt voksen stil, hvit genser med en stor stjerne foran f.ex. Olashorts er nok yndlingsplagget - med eller uten tights under. Men jeg synes det er ganske vanskelig å kjøpe klær til henne. Hun bruker str 140, og mye av det jeg finner er altfor tenåringsaktig, utfordrende og tøft. Anonymous poster hash: 13645...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå