Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Når var dere tilnærmet normal (eller så normal som man kan forvente 😜) igjen etter fødselen? Hadde sex første gang 9uker etter og kjente ingenting 😱 Nå er det gått 15uker og det er en del bedre men merker det er bedre plass der nede for å si det sånn... Anonymous poster hash: 428d4...c41
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Med 1 tok det lang tid, tok 4 mnd før jeg turte å ha sex og det var dritvondt! Skal sies jeg sydde veldig mye. Normalisere seg etter nr 2 kom. Knip, knip og atter Knip. Beste tips. Anonymous poster hash: e0626...513
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Etter første fødsel tok det tre-fire måneder. Var bare vondt. Følte meg ikke videre, heller motsatt. Sikkert ømt pga mange sting. Etter nr 2 og 3 hadde vi sex første gang etter 6 uker. Da tok det bare 2-3 ganger før alt kjentes bra ut. Jeg husker ikke forskjellen før og etter fødsel. Kan godt hende jeg er videre, men der er fortsatt digg for oss begge, så whatever:p Anonymous poster hash: 6a3c8...3b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå