Gå til innhold

c25k, uke 5 dag 3....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tuller dem eller?? 20 minutter sånn helt plutselig?? Dere som bruker den, gikk det??

Anonymous poster hash: ad900...aba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som bruker/har brukt denne appen?

Skrevet

Jeg har brukt den og det gikk fint. Du må regne med å bli skikkelig sliten, men det går nok bra skal du se. Jeg fikk også helt angst når jeg så at jeg skulle løpe 20 min, men bestemte meg for at jeg skulle klare det. Nå løper jeg uten problem 10 km og elsker å jogge!

Lykke til!

Anonymous poster hash: 7019e...e09

Skrevet

Jeg har brukt den og det gikk fint. Du må regne med å bli skikkelig sliten, men det går nok bra skal du se. Jeg fikk også helt angst når jeg så at jeg skulle løpe 20 min, men bestemte meg for at jeg skulle klare det. Nå løper jeg uten problem 10 km og elsker å jogge!

Lykke til!

Anonymous poster hash: 7019e...e09

Wow!! Det er jo kjempebra! Mannen mener det er lagt inn som en liten test, for i uke 6 er det jo ikke så heavy... Kjenner angsten kommer å tar meg allerede, og jeg er bare ferdig med uke 5 dag 1... :/

Men da skal jeg tenke på deg om noen dager når jeg skal driste meg ut ;)

Skrevet

Jeg er ferdig med uke 5 dag 1 idag og tror det skal gå greit med 20 minutt. Merker at med en gang jeg har jogget noen minutt og er rimelig sliten, så går det automatisk videre uten at du blir mer sliten

Anonymous poster hash: 783af...f16

Skrevet

Ok... jeg satser på at det går bra. Hvor mange ganger i uka jogger du? Holder du deg til 3 ganger i uka? Jeg har nemlig tatt annenhver dag i det siste, og lurer på om det er dumt. Det går ikke fort, men jogg er jogg, er det ikke? ;) Jeg var virkelig utrent, så jeg er imponert over hvor "fort" jeg har sett fremgang... fra å dø på 60 sekunder til å holde ut 5 minutter...

Skrevet

Har også tatt ca annenhver dag og det er utrolig hvor fort man kommer i bedre form:) Går ikke fort her heller, men det er jogging hele tiden

Anonymous poster hash: 783af...f16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...