Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Jeg blir automatisk forbanna på samboer, hvis jeg gjør noe galt/ er uheldig med noe. Eks: kjæresten var i dusjen nå, jeg koker suppe til meg selv. Det kokte over. Jeg løp på kjøkkenet, og ble forbanna på samboer. Gikk jo fort over, jeg sa ingenting til han, fordi han sto i dusjen. Hadde han vært i nærheten, hadde jeg nok slengt en kommentar til ham.. Anonymous poster hash: 359ee...6b1
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Jeg blir automatisk forbanna på samboer, hvis jeg gjør noe galt/ er uheldig med noe. Eks: kjæresten var i dusjen nå, jeg koker suppe til meg selv. Det kokte over. Jeg løp på kjøkkenet, og ble forbanna på samboer. Gikk jo fort over, jeg sa ingenting til han, fordi han sto i dusjen. Hadde han vært i nærheten, hadde jeg nok slengt en kommentar til ham.. Anonymous poster hash: 359ee...6b1 Hæ? så det er hans feil? Du høres ut som min 5 åring som blir forbanna på sin "stefar" om hun f.eks faller, fordi det var han som fikk henne til å løpe Håper du ikke kjefter på han da. Anonymous poster hash: 704cb...291
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Eh, nei, hvorfor i all verden skulle jeg bli sur på typen hvis han ikke var i nærheten da jeg ikke passet på den suppen jeg hadde valgt å lage til meg selv?? Hvis du har for vane å slenge ufine kommentarer til samboeren din for ting han ikke har gjort eller sagt, da vil jeg tro at han enten er en stor tøffel eller kan komme til å bli ekssamboer etter hvert. Ville du likt å bli behandlet på den måten selv? Anonymous poster hash: 8ef7b...c34
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Nei. Vil si du har et problem med undertrykt aggresjon ovenfor kjæresten din. Gi meg den virkelige grunnen til at du er sur på han. Problemer må prates om. Ikke forties. Før eller senere vil det rakne og det blir stygt. Anonymous poster hash: c4fff...082
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Tror ikke det forholdet kommer til å vare så lenge om du ikke jobber mye med deg selv... Jeg hadde i allefall ikke blitt i et forhold med en mann som ble sint på meg og slang kommentarer flere ganger om dagen... det er jo psykisk mishandling... Anonymous poster hash: f38ad...1ae
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Takk! Du ga meg den største latteren jeg har hatt på lenge! Stakkars mann og stakkars deg! Ler så jeg griner her! Anonymous poster hash: 04a8f...251
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå