Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Må og vil slutte, jeg vil bare ikke nok. Er ikke gravid, og har ingen planer om å bli det. Det koster mye, er stress å måtte dra på butikken for å kjøpe, lite sjarmerende, osv. Kom med flere grunner og gjerne tips til hvordan. Snuser en boks om dagen, er så lei, men er likevel ikke motivert nok. Anonymous poster hash: b2763...b7e
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Henger med på! Snuser en boks om dagen! Jeg er så avhengig, å slutte med røyk var lett som en plett i forhold til å slutte med snus! Anonymous poster hash: d5d27...dbb
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Har snuset en boks om dagen i 8 år. Var så lei.Den største motivasjonen er at grunnene til at det er bedre uten overveier grunnene til hvorfor du skal snuse.Du er avhengi, bruker penger, ødelegger helsa, må stresse med å alltid ha, stygge tenner, lite pent å se på osv.Jeg kjøpte onico, en snus uten nikotin. brukte den første uken for å føle jeg hadde snus under leppa. Eller du kan bruke nikotintyggis en uke. tar de værste abstinenstene siden det er liiitt nikotin i. Deretter slutter du helt. Sørg for å være mett når du handler, så du ikke kjøper snus og forveksler sult med lyst på nikotin. Hold deg aktiv så MYE du kan, hele tiden, slik at du ikke tenker så mye på snus.Last ned "slutta! appen for motivasjon. Jeg hadde ikke lyst på snus etter 3 mnd. Ha det i bakhodet. Når det står på som verst må du bare holde ut. IKKE gi deg. Ikke faen. Dette klarer du!!!(Nå har jeg brukt 3 minutter av mitt liv på å skrive til deg, så ikke la det være forgjeves) Hehe Anonymous poster hash: ceaac...314
Sint naken biltyv Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Man må bare slutte. Rett og slett! Det er tøft, vanskelig og vondt både fysisk og psykisk men det er ikke noe vokus og pokus og snarveier til å slutte. Man må bare stoppe å putte den under leppa og holde ut! Det er tøft men jeg er veldig glad jeg sluttet😄 Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Må og vil slutte, jeg vil bare ikke nok. Er ikke gravid, og har ingen planer om å bli det. Det koster mye, er stress å måtte dra på butikken for å kjøpe, lite sjarmerende, osv. Kom med flere grunner og gjerne tips til hvordan. Snuser en boks om dagen, er så lei, men er likevel ikke motivert nok. Anonymous poster hash: b2763...b7e Jeg blir dritsur uten, kanke hjelpe deg dessverre Det er min lille "escape" når ungene er i seng og mor er sliten. Også går ikke lukta utover noen her. Eneste er jo at det er økt kreftfare Anonymous poster hash: 9582a...c4a
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Må og vil slutte, jeg vil bare ikke nok. Er ikke gravid, og har ingen planer om å bli det. Det koster mye, er stress å måtte dra på butikken for å kjøpe, lite sjarmerende, osv. Kom med flere grunner og gjerne tips til hvordan. Snuser en boks om dagen, er så lei, men er likevel ikke motivert nok. Anonymous poster hash: b2763...b7e Jeg blir dritsur uten, kanke hjelpe deg dessverre Det er min lille "escape" når ungene er i seng og mor er sliten. Også går ikke lukta utover noen her. Eneste er jo at det er økt kreftfare Anonymous poster hash: 9582a...c4a Men jeg snuser en boks fordelt over 2-3 dager ca :- ) Og jeg trodde jeg snuste mye.. Anonymous poster hash: 9582a...c4a
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Jeg har slutta flere ganger og savner det enda Man må bare ville det nok. Sist ang slutta jeg fordi jeg rett og slett ikke hadde råd. Jeg måtte prioritere mat framfor snus og da var det ingen problem. GIkk overraskende greit. Man får ikke slutta uten å ville det. Jeg bare bestemte meg en dag for at nå var det nok og da var det gjort. Anonymous poster hash: 2db9b...2b3
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 Klarte ikke slutte før jeg ble gravid. Ingenting motiverte meg nok bortsett fra den lille. Ellers må du bare slutte å kjøpe og holde ut abstinensene. Anonymous poster hash: 069b9...e44
eelis Skrevet 22. august 2014 #9 Skrevet 22. august 2014 (endret) Jeg slutta i januar 2013 etter å ha snusa en boks om dagen i nesten 8 år. Slutta på dagen og det gikk overraskende lett. Jeg brukte Onico en uke eller to, og jeg tillot meg å ete som en hest den første tiden. Hadde saltstenger, grønn Doc, tyggis og sånne små Snack a Jacks til å gumle på. Det hjalp veldig mot abstinensene! Også må du ikke gi deg! Dette klarer du, lykke til Endret 22. august 2014 av eelis
Shamy Skrevet 22. august 2014 #10 Skrevet 22. august 2014 Jeg å at tannkjøttet begynte å trekke seg oppover og tennene ble tidvis gulere. Når jeg får lyst på snus tar jeg meg en tyggis. Det har vært min store redning. Har vært 100% snusfri 164 dager! Woho 😄
ærlig talt Skrevet 22. august 2014 #11 Skrevet 22. august 2014 Jeg har nå sluttet for 3 gang Alle gode ting er 3, er det ikke? Jeg merker allerede etter 2 dager hvor mye bedre tannkjøttet føles uten snus! Det er herlig. For min del sluttet jeg pga helseskader og det å slippe å være avhengig av noe som ikke er bra. Denne gangen er jeg bedre forberedt, jeg har kjøpt inn nikotinplaster og nikotintyggegummi. Ungene har fått med seg plasteret og da måtte jeg forklare hva det var til. Så nå MÅ jeg slutte! Noe som hjelper meg er å se for seg tannkjøttet/tennene etter 20 års snusbruk.. Not nice😜
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #12 Skrevet 22. august 2014 Jeg sluttet med snus midt på dagen... Tyggis hjelper:-) Men helt ærlig? Om du er så fortvilet, så greier du det ikke. Ikke snus ferdig boksen, men bare SLUTT! Anonymous poster hash: b494d...5ac
*SommerFrisk* Skrevet 22. august 2014 #13 Skrevet 22. august 2014 Legg en blå fishermans friend under leppa hver gang du vil snuse. Det er magisk godt!! Det prikker og stikker akkurat slik du ønsker at snusen skal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå