Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Hvor stor leilighet bør man ha når man er en voksen og to barn? Anonymous poster hash: 053f2...5cc
Kliko Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Vi har 60 kvm stor leilighet med god planløsning. Holder fint for oss det eneste jeg savner er 2 soverom, men enn så lenge bryr ikke sønnen min seg om det (5 år). Hvor stor leilighet du trenger avhenger veldig av alder syns jeg. Enten må du belage deg på sovesofa når barnet er stort eller kjøpe/leilighet med to soverom. Jeg gikk for det første, fordi prisforskjellen mellom 1 og 2 soverom er veldig veldig høy her
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Vi er to voksne og to barn. Bor i en leilighet på 83 kvm. Synes det er går helt fint. Vi har tidligere bodd i leilighet som var 60 kvm med to soverom og det gikk også fint. Så lenge dere har tre soverom så skal det vel gå greit:) Anonymous poster hash: 589c2...a1f
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Vi er to voksne og snart ett barn Vi har en fireroms på litt over 80kvm.. Da har vi soverom til oss, barnerom og et kontor/gjesterom. Kunne sikkert klart oss med et skrik med treroms, men jammen deilig å slippe å ha problemer med plass Anonymous poster hash: 13739...a47
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Vi er 2 voksne og 2 barn. 100 kvm, 4 soverom og 2 bad. Anonymous poster hash: e77e1...bf0
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Vi skal flytte fra 68kvm/2 soverom nå fordi det er for trangt. Vi er to voksne og snart 2 barn. Ser etter noe på minimum 100kvm med 3 soverom. Vurderer å flytte ut av bykjernen for å i tillegg få råd til en kjellerstue og hageflekk, men får ikke bestemt oss helt..... Anonymous poster hash: a712e...a6d
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Vi bodde i toroms til eldste var 2.5 år. Da begynte vi å lengte etter eget rom, så vi flyttet til rekkehus med fire soverom. Var himmelsk stort i forhold! Anonymous poster hash: c84bb...39e
Monica Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 Jeg er en voksen og 2 barn, bor på 120 m2 og har 4 soverom. Det er godt å ha så god plass. Største barnet er tenåring og. Og begge barna har store soverom. Spesielt fint for tenåringen som kan ha venner på besøk, har tv på rommet og sånn.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #9 Skrevet 22. august 2014 Hva mener HI da? Anonymous poster hash: 5999f...a79
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #10 Skrevet 22. august 2014 126, to voksene og ett barn Anonymous poster hash: f1f0c...645
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #11 Skrevet 22. august 2014 126, to voksene og ett barn Anonymous poster hash: f1f0c...645 Du mener at man bør ha 126 kvm om man er en voksen og to barn? Anonymous poster hash: df169...4b2
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #12 Skrevet 22. august 2014 Jeg bor på 80 kvm med mine to barn. Er en treroms så jentene må dele rom. Føler vi har den plassen vi trenger. Men jeg er vant til hus så det var en stor overgang.. Anonymous poster hash: 68428...8c0
Mandala Skrevet 22. august 2014 #13 Skrevet 22. august 2014 Da barna var små var det null problem å bo på 60 kvm, to voksne og to barn. Nå bor jeg alene med barna på 86 kvm. Det er litt lite, kanskje mest pga planløsningen. Vi har bare to soverom, og jeg har dermed senga mi i stua. Jeg har ikke noe eget sted å trekke meg tilbake om jeg vil ha ti min fred og ro. Det er litt kjedelig.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 23. august 2014 #14 Skrevet 23. august 2014 Vi bor på 83kvm. Det går helt fint. Er veldig grei planløsning, og 3 soverom så barna får hvert sitt rom. Har sett leilighet på samme størrelsen som virker mye mindre pga planløsningen.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #15 Skrevet 23. august 2014 Vi bor på drøye 60, to voksne, et barn og en liten baby. Vi klarer oss fint, men på sikt blir det litt lite med to soverom. Trives så godt i nabolaget at vi blir boende her til det kommer noe større til salgs i umiddelbar nærhet Skal sies at vi har stor uteplass og er veldig mye ute og rundt om i byen generelt sett Anonymous poster hash: b6b46...806
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå