Gå til innhold

Dere som bor i gamle hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn ca 100 år.

Spøker det hos dere? Hvordan merker dere det?

Anonymous poster hash: 7617f...c76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det spøker selvsagt ikke! 

Anonymous poster hash: f76d3...313
Skrevet

Huset vårt er bare 70 år gammelt og jeg har aldri merket noen spøkelser....

Men har en venninne som sier det er "spøkelser" i huset hennes, det er bl.a en mann som går i 2.etg og på kjøkkenet. Hun er av typen som ser spøkelser, driver med healing, ser ting som har skjedd i fortiden osv da, litt alternativ ;)

Anonymous poster hash: 58b14...50e
Skrevet

Aldri merket noe. Bor i et hus som er er bygget på 1920 - tallet.

Skrevet

Vårt er ca 100 år gammelt. Jeg vet selvfølgelig ikke, men jeg tror det er noe her. Det er en spesiell lukt som dukker opp på enkelte steder i huset,  jeg innbiller meg at det står en kar der da. Får ikke noen ekkel følelse altså, bare føler at det er noe der..som jeg ikke kan forklare helt.

Anonymous poster hash: 91fa8...02d
Skrevet

Jeg bodde tidligere i et veldig gammelt hus hvor det gikk rykter på bygda om at det spøkte i. Fikk høre at en unge hadde dødd og gikk igjen, og flere gamle folk som ikke likte selskap. Det hadde visst vært åndeutdrivere der også som ikke hadde fått rensket opp.

Jeg var skikkelig ivrig på å få høre eller se noe, men neida. Ikke noe. Ikke en gang et lite knirk.

Anonymous poster hash: b580a...faa
Skrevet

Huset her er ca 50 år, men ligger til og med ved siden av en kirkegård :) Er meget husvarm nå, og merker ingenting. Ble bygd på 40-50 tallet. I min mors hus (mitt barndomshjem) var det en mann som hang seg i trappeoppgangen ikke lenge før de kjøpte huset (i 1991) og under hele min oppvekst har vi hørt tunge skritt over loftsoppgangen. 

Anonymous poster hash: 92be9...d2f
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vårt er bygd i 1830 årene, men aldri merka noe til at det spøker her :P irriterer meg heller grønn over alle feilene og manglene det har, men som ikke kan gjøres noe særlig med siden det er verna :P

Skrevet

Vi spøker jo selvfølgelig med at han som bygget huset i 1904 er her og hilser på, men det er eneste spøkingen vi har opplevd. 

Anonymous poster hash: 83493...60b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...