Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 ... om man kan lekke fostervann over en lengre periode? Og hvordan merker man forskjell på det og evt utflod? Anonymous poster hash: b5964...dd6
Marriet Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Jeg fikk beskjed om at fostervann har annerledes konsistens og lukt. Altså tyntflytende og lukter søtlig.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Man kan lekke over periode ja. Det dannes i utgangspunktet nytt. Men det øker infeksjonsfaren at det ikke er tett inntil baby. Lungene er veldig avhengig av at det er fostervann, men også andre organer. Fostervann inneholder nemlig vekstfaktorer som cellene i kroppen trenger. Insulin er en av dem. Anonymous poster hash: af124...6e1
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 ... om man kan lekke fostervann over en lengre periode? Og hvordan merker man forskjell på det og evt utflod?Anonymous poster hash: b5964...dd6 Ulik lukt og konsistens. Ta på sortvtruse. Utflod blir hvitt, fostervann synes ikke. Men detvgjør ikke urin heller, menndet lukter joburin... Det er ikke bra å lekke fostervann så tror du det er detbkontakt føden. Anonymous poster hash: 916a3...0a8
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Jeg er så redd jeg tar feil. Er bare 30 uker. Men "lukter søtlig", hva da? Anonymous poster hash: b5964...dd6
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Da ringer du fødeavdelingen. De skal kunne hjelpe deg til å finne ut hva det er. Hvis fostervannet lekker må du få lungemodningssprøyte (Celeston). Gjør det nå du. Anonymous poster hash: af124...6e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå