Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Gubben på jobb, store barna ute, kun meg og baby hjemme. Freser ned på gatekjøkkenet. Klarer ikke bestemme meg. Kjøper en gyro og en burger. Drar hjem og sluker maten. fy faen. Og nå begynner snart idol. Herregud, jeg er så feit. Anonymous poster hash: 5910a...0c3
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 lol Anonymous poster hash: fb1db...a2a
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Skulle du spise til idol mener du? Hoho, du var sulten da? Anonymous poster hash: 0c761...4ac
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Jeg aner ikke. Jeg bare klarte ikke bestemme meg der nede så jeg kjøpte begge deler. Tenkte jeg bare skulle spise den ene. Tok gyrosen og tenkte jeg kunne spare burgeren til eldste kommer hjem i kveld, men så slukte jeg den og. Videre tenkte jeg at jeg skulle ta meg en treningstur med babyen, for å forbrenne bort noe av det fettet, men nå starter jo idol. Så da sitter jeg her da, grodd fast i sofaen med cola. Og jeg veit jeg har sjokolade i skapet. All selvkontroll er forduftet. Fordi jeg er alene hjemme. Lurer på om det er kroppen min som former seg etter sofaen, eller sofaen som former seg etter kroppen min. Anonymous poster hash: 5910a...0c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå