Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Gått hjemme i en uke uten å ha sett så mye som et annet tryne nærmest. Har jeg bedt andre på besøk har de vært opptatt, og her hjemme er vi nærmest fastlåst uten bil. Med babyen, som har vært urolig og hatt maange våkenetter. Så har samboeren vært på jobb fra 7-15 hver dag og hatt planer med en gang han kommer inn døra. Skal bare på trening, dagen etterpå: skal bare på kamp. Idag? Han spiser ute med kolleger. På søndag har han påtatt seg ekstra jobb, spurte ikke først heller. Bare gjorde det, greit nok. Er avhengig av bil her hvor vi bor og dag hadde jeg faktisk fått barnepass så jeg kunne dra på shopping alene. Men hva skjer daa? Har glemt pengboka i bilen hans, og han sitter på resturant og er ikke så mye som villig til å spørre noen om de kan svippe han opp til huset der bilen står for å hente den. Nei, fy fader. I morgen, da skal jeg gå på shopping alene. Etter å ha sovet lenge såklart. I mange mange timer!!! Miserabel uke, ville bare dele det med noen Anonymous poster hash: 4ec52...478
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Stakkars...kan godt forså at du er frustrert HI. Hvorfor oppfører mannen din seg som en egoistisk dust? Har han "blitt" slik etter barnet kom? Tror dere må ta dere en skikkelig prat om fordeling av oppgaver hjemme vs fritid! Anonymous poster hash: 2f89e...fa6
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Han har vært sånn spesielt de siste ukene. Han ønsker seg to tette, men det blir uaktuelt når jeg alt nå etter 5 mnd råtner i perm. Og han stikker av når anledning byr seg Anonymous poster hash: 4ec52...478
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå