Gå til innhold

Argh, kjøreskole! Klag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å få tatt lappen men det er søren ikke enkelt. Trenger igrunn bil til jobb, men kjøreskolen kjører bare i arbeidstid og pga reisetid før/ etter jobb rekker jeg ikke kjøreskole før de slutter for dagen. Trodde de var mer fleksible. I tillegg møter de ikke på halvveien så får en time busstur hver vei. Neste kjøreskole er 1,5t unna med buss. Noen glupe hoder som klarer å løse dette ( som ikke innebærer flytting da barna er i bhg her, jobben er her og jeg har hus her)

Hvor mange timer må man minimum ha før oppkjøring?

Anonymous poster hash: 334b2...304

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Intensivkurs?

Anonymous poster hash: 05d5c...b3a
Skrevet

Fant et to timer unna. Men kan ikke ta fri fra jobb i to uker slik kurset var lagt opp. Hadde jeg hatt bil hadde det ikke vært noe problem, ond sirkel :P

Anonymous poster hash: 334b2...304

Skrevet

Det er noen kjøreskoler som har timer på ettermiddagen, disse timene koster litt mer. Det obligatoriske må nok tas på dagtid.

Anonymous poster hash: 167ba...c57

Skrevet

Da må du ta deg fri/avspassering/bytte vakt for å få tatt kjøretimer.

Du må uansett ta fri for å få gjennomført glattkjøring og langkjøring.

Hvor mange timer du trenger avhenger av hvor raskt du lærer!

Anonymous poster hash: 32fd1...6ef

Skrevet

Det obligatoriske høres det ut som om du må bytte vakter/få fri for å få til, men har du noen venner/familie/bekjente/naboer du kan kjøre med for å få mengdetrening? Tilby deg å være sjåfør om de skal mye rundt en dag - ikke så mye stress for dem - god trening for deg 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...