Gå til innhold

Halleluja! Noen som kan hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var lei svart, og ville tilbake til min egen farge, eller så nærme som mulig.. Vel, det var lettere sagt enn gjort! Var hos frisøren, de strippa håret mitt for farge (var 6 mnd siden jeg hadde farget hele håret svart, så ho mente det kom til å gå sååå fint). Jeg så ikke så mye forskjell, litt rødere her og der, men frisøren mente det var kvitt nok farge for å farge over med askeblond. Såeh..det funka jo heller dårlig, og håret mitt er like mørk som før, bare ikke svart. Det gikk noen tusen på ikke noe rett og slett.

Spm mitt er; kan jeg gå over selv og bleke striper og ha i farge nå?

Anonymous poster hash: 735bc...bea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din 6 mnd gamle ettervekst kommer da til å bli kjempelyst av stripene, mens lengdene dine der det fortsatt er farge ikke kommer til å bli like lyse.kanskje du kan klare å få de Orange, men å bleke fra sort til blond er en stor jobb. Er det farget sort med hjemmefarge er det ofte enda vanskeligere.

Skrevet

Sorry så nå at du prøvde å få det lysere 6 mnd etter svartfargingen. Uansett vil din naturlige farge uansett hvor mye ettervekst du har nå lysne mer enn lengder og spisser

Skrevet

Takk for svar! Jeg kjørte på med bleking, unngikk etterveksten, og det ble en hel del lysere, mørk blond faktisk :) Har sånn blå/silver balsam som tok bort alt det orange, og det er nå litt lysere enn mitt eget hår, så jeg kjøper en farge i morgen som er tilnærmet lik min! Hensikten med det er jo å slippe å styre med farge noe mer :P

Anonymous poster hash: 735bc...bea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...