Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Babyen min vil bare sove med puppen i munn! Så fort hun sovner tungt, å hun mister taket på puppen våkner hun. Sånn er det hele døgnet. Begynner å bli veldig sliten, hun vekker meg jo ca hver halvtime hele natten igjennom fordi hun mister taket på puppen. Noen som har noen gode råd? Hun er blitt 4 mnd nå, å det blir ikke bedre, hun har vært sånn siden hun ble født. Hun sover ikke ved byssing, trilletur i vogn eller i bil. Har sjekket henne hos osteopat og manuellterapaut. Hadde låsning i nakken som ble fikset. Det går ca 1 time mellom hver amming i løpet av dagen. Hun legger godt på seg og følger sin kurve fint. Hun tar ikke smokk, har prøvd alle mulige typer jevnlig. Er det bare å holde ut? Må jo bli bedre en eller annen gang. Men hører ikke om noen andre babyer som er sånn, så kan vel ikke være så normalt? Håper noen har noen råd, for jeg er sliten:( Anonymous poster hash: dab28...2cb
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Om det er normalt vet jeg ikke. Men det er ihvertfall ikke unormalt. :-) Min var slik. Jeg valgte minste motstands vei, og lot henne styre. Da var hun fornøyd, og jeg ble også fornøyd, om enn trøtt. Men jeg syntes det var bedre og lettere enn misfornøyd jente. Det ga seg av seg selv etterhvert. :-) Anonymous poster hash: 4f411...fff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå