Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Altså; grønne fæle store flekker som oppstår spesielt på knærne;-) Noen av buksene som faktisk bare er brukt en gang ser ut som de var kjøpt godt brukt altså. Noe håp om få den opprinnelige fargen tilbake?:-) Anonymous poster hash: 96b36...1f7
Maleficent Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Zalo, gni flekkene godt inn med zalo og vask som vanlig.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Blenda og 2 timersprogram i vaksemaskin på 60 grader Anonymous poster hash: d455c...aed
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Takker for svar:-) Anonymous poster hash: 96b36...1f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå